۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 12599
  پرینتخانه » تیتر یک تاریخ انتشار : 15 می 2021 - 17:11 |
ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

سید ابراهیم رئیسی هم ثبت نام کرد

پیش از ظهر امروز بود که سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه با حضور در  ستاد انتخابات وزارت کشور رسما برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اقدام کرد. وی بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: برخی تاکید کردند کار تحول در قوه قضائیه باید ادامه یابد و امر مبارزه با فساد […]

سید ابراهیم رئیسی هم ثبت نام کرد

پیش از ظهر امروز بود که سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه با حضور در  ستاد انتخابات وزارت کشور رسما برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اقدام کرد.

وی بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: برخی تاکید کردند کار تحول در قوه قضائیه باید ادامه یابد و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت تداوم پیدا کند و دغدغه وضعیت دستگاه قضائی را داشتند.

وی اضافه کرد: از اینجا از این دغدغه درست قدردانی می‌کنم، اما در کنار مهم بودن امر قوه قضائیه، موضوع مهم و دارای اولویت یعنی معیشت و مشکلات مردم، بیکاری و گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی را باید مد نظر داشته باشیم.

روز پنجم؛ مسافران پاستور در صف ثبت‌نام/ علی لاریجانی ثبت نام کرد/ وقتی جهانگیری به هاشمی می‌گوید تو ثبت‌نام کن/ مشکلات با سوپرمن‌بازی حل نمی‌شود!/ سید ابراهیم رئیسی هم ثبت نام کرد

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه معیشت مردم دغدغه جدی برای ما ایجاد می‌کند، گفت: برخی ناامیدی‌ها که امروز در بخش‌هایی از جامعه خودنمایی می‌کند می‌تواند در یک دولت قوی تبدیل به امید شود و با همین امکانات و نیروی انسانی جوان و متراکم در کشور و این ذخایر مادی و معنوی کشور، می‌توان درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.

رئیسی با بیان اینکه خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می‌دانم نه گروه های سیاسی، گفت: بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند مدعی تغییر در وضع موجود باشند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم خانه های خود را ستاد انتخاباتی کنند و هر خانه یک ستاد خواهد بود و امید داریم که با نقش دادن به مردم، مشکلات را حل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.