۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 12602
  پرینتخانه » تیتر یک تاریخ انتشار : 15 می 2021 - 17:14 |

علی لاریجانی ثبت نام کرد

در دقایق نخستین روز پایانی ثبت نام؛ علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرد و رسما داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شد. وی پس از ثبت نام اظهار کرد: عده ای به دنبال تجزیه مردم هستند؛ امروز مسئله مهم ایجاد وفاق است که […]

علی لاریجانی ثبت نام کرد

در دقایق نخستین روز پایانی ثبت نام؛ علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرد و رسما داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شد.

وی پس از ثبت نام اظهار کرد: عده ای به دنبال تجزیه مردم هستند؛ امروز مسئله مهم ایجاد وفاق است که در پی آن توسعه کشور میسر می شود. سیاست خارجی کشور هدفش باید تسهیل روابط خارجی در جهت توسعه اقتصادی کشور باشد. عده‌ای فقط به دنبال تجزیه هستند که نهایت بی هنری است. هنر آن است که گام ها در طریق وحدت بیشتر و تحمل و مدارا در جهت ایجاد اراده  قوی تر در مسائل کشور باشد.

لاریجانی ادامه داد: جهش تولید نیازمند تعادل در صحنه بین المللی است نه این که اقدامی انجام شود که مردم هزینه آن را از سفره خود بدهند. حکمرانی مطلوب در گرو شعار کم تر و عقلانیت اثربخش و قدرت اجرایی قوی است. حل مسائل پیچیده بین المللی نیازمند افراد کار بلد است که بدون دستپاچگی زمام امور دیپلماتیک را از دست بد اندیشان خارج کنند. مسئله امروز ایران نه با اقدامات نمایشی پوپولیستی، نه با کلید جادویی و نه با سوپمن بازی قابل حل است!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.