۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 14595
  پرینتخانه » اقتصادی, تولید و تجارت تاریخ انتشار : 05 فوریه 2022 - 9:40 |
معاون وزیر صمت در مشهد خبر داد : 

شرکت های پیشرو در داخلی سازی کالاهای وارداتی حمایت می شوند

سروش – تولیدکنندگان به ویژه شرکت های دانش بنیان که نسبت به افزایش داخلی سازی قطعات و کالاهای وارداتی پیشرو باشند مورد حمایت بویژه مالی قرار می گیرند. معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شب گذشته در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی  صنعت، معدن و فلزات در مشهد، گفت: […]

شرکت های پیشرو در داخلی سازی کالاهای وارداتی حمایت می شوند

سروش – تولیدکنندگان به ویژه شرکت های دانش بنیان که نسبت به افزایش داخلی سازی قطعات و کالاهای وارداتی پیشرو باشند مورد حمایت بویژه مالی قرار می گیرند. معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شب گذشته در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی  صنعت، معدن و فلزات در مشهد، گفت: این نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که ایران، کشوری معدن خیز محسوب می شود و یکی از سیاست های مهم دولت نیز توسعه صنایع معدنی و افزایش اکتشافات جدید معدنی است بنابراین وزارت صمت با برنامه منسجمی مبتنی بر ظرفیت های داخلی به این سمت و سو حرکت می کند.
به گزارش مشهد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی؛ علی رسولیان، افزود: نیاز بالایی در کشور برای تولیدات بخش صنعتی و فلزی وجود دارد افزون بر این بازارهای خوبی در کشورهای همسایه ایران برای این نوع تولیدات مهیاست که برگزاری چنین نمایشگاه ها و نمایش توانمندی های صنعتی و معدنی کشور می تواند به افزایش صادرات، تولید داخلی و توان اقتصادی کشور کمک شایانی کند. وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت های خوبی به ویژه شرکت های دانشگاه در نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات مشهد حضور یافته اند و تولیدکنندگان حوزه صنایع معدنی از جمله فولاد، دوربین های مدار بسته و سایر فناوری های نوین که از توان بالایی برخوردارند، قابلیت های ارزنده ای از خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید عمومی قرار دادند.
معاون وزیر صمت با ابراز خرسندی از تلاش شرکت های دانش بنیانی که برای افزایش عمق داخلی سازی کالاهای وارداتی اهتمام داشتند، گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از این شرکت ها حمایت می کند و حتی منابع مالی در اختیارشان قرار می دهد.
رسولیان درباره نوع حمایت سازمان صنایع کوچک از حضور تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه های خارج از کشور گفت: از نمایشگاه هایی که مورد حمایت ما باشد و بتواند صادرات تولیدات داخلی را افزایش دهد یا به توسعه فناوری داخلی  کمک کند، حمایت کرده و 80 درصد از هزینه های حضور آن ها در نمایشگاه های خارج از کشور را تامین می کنیم.

نویسنده : سروش | منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.