۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 21227
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, تیتر یک, حقوقی و قضایی, حوادث، انتظامی, خانواده, خاورمیانه, دولت, دیگر رسانه ها, سلامت, سیاست خارجی, سیاسی, شهری, علم و فناوری, محیط زیست, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 03 می 2023 - 12:38 |

“شفافیت، شوخی یا جدی؟!!”

نماینده تبریز: در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی وزیر صمت، ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان دادند! ، بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودروهایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند.
“شفافیت، شوخی یا جدی؟!!”

به گفته نماینده شجاع مجلس، واسطه گرفتن خودروها «علی قلی‌ها» بود که به همین خاطر عزل شد ، ۷۵ دستگاه خودروی فیدلیتی و دیگنیتی در ماجرای استیضاح قبلی وزیر صمت توسط شرکت بهمن خودرو و با مباشرت معاون اجرایی مجلس برای انصراف از استیضاح به نمایندگان اهدا شد.

جناب آقای قالیباف کجای معادله شفافیت قرار دارید؟ آقای قلی ها را مگر شما منصوب نکردید ؟ اگر با مردم صادق هستید و شعار شفافیت می‌دهید این فقره رسوایی مجلس را روشن کنید، در هیچ دوره ای از ادوار مجلس شورای اسلامی نمایندگان اینچنین تحت فشار افکار عمومی نبوده اند که تنها دلیل آن هم عدم کنشگری عزتمندانه ریاست قوه مقننه و هیات رئیسه از کیان مجلس و نمایندگان آن بوده است .
موارد استیضاح وزرا محترم و پس گرفته شدن امضای استیضاح کنندگان تحت فشار برخی اعضای متنفذ نیز از جمله این موارد بوده است .

جناب آقای قالیباف ؛ این افشاگری توسط یکی از نمایندگان توانای مجلس شورای اسلامی مطرح شده است نه از سوی یک خبرنگار که او را متهم به تشویش اذهان عمومی نمایید .
جناب آقای رئیس، انتخابات هیات رئیسه مجلس کمتر از یکماه دیگر است و شما یا باید پاسخگوی این رسوایی در مجلس باشید و یا دیگر کاندیدای ریاست قوه نشوید .

امروز شما باید به این سوال پاسخ دهید “شفافیت مجلس ، شوخی یا جدی؟”

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

نویسنده : سید احمد نبوی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.