۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26617
  پرینتخانه » کشتی تاریخ انتشار : 15 آوریل 2024 - 18:53 |
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

صدرنشینی ایران با طلای سنگین وزن در روز اول

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صدرنشینی ایران با طلای سنگین وزن در روز اول نماینده پرافتخار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به سومین مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت. به گزارش مشهدنیوز، در آخرین مبارزه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران […]

صدرنشینی ایران با طلای سنگین وزن در روز اول

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

صدرنشینی ایران با طلای سنگین وزن در روز اول

نماینده پرافتخار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به سومین مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشهدنیوز، در آخرین مبارزه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان، طلای بازی‌های آسیایی و ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا، در دیدار فینال مقابل کیم مین سئوک از کره‌جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای آسیا شد.

چهره پرافتخار کشتی‌ ایران و ملقب به تانک بختیاری، پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل ارلان ماناتبکوف از قرقیزستان در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

بیشتر بخوانید:

3 فینالیست، 2 کشتی گیر برای رده بندی

 

پیش از این ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم صاحب مدال طلای آسیا شد، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران به مدال نقره رسید و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد. امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت های ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا صاحب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد و با 96 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد.

رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نیز از صبح فردا(سه‌شنبه) آغاز می‌شود و نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.