۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26479
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 12 آوریل 2024 - 22:34 |

صدر آبی ماند/ پرسپولیس در آفساید برد!

صدر آبی ماند/ پرسپولیس در آفساید برد! در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان استقلال بود. در آخرین لحظات نیمه اول این بازی و پیش از اینکه داور در سوت خود بدمد، گوستاوو بلانکو با ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر شود. به گزارش مشهدنیوز، این […]

صدر آبی ماند/ پرسپولیس در آفساید برد!

صدر آبی ماند/ پرسپولیس در آفساید برد!

در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان استقلال بود. در آخرین لحظات نیمه اول این بازی و پیش از اینکه داور در سوت خود بدمد، گوستاوو بلانکو با ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

به گزارش مشهدنیوز، این دیدار در پایان با تک گل امتیازی بلانکو، با نتیجه 1-0 به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌های تهران 3 امتیاز مهم خارج از خانه را به دست آورند و همچنان صدرنشین جدول لیگ باقی بمانند.

صدر آبی ماند/ پرسپولیس در آفساید برد!

همچنین در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بود. نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما هنوز چیزی از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که عیسی آل‌کثیر موفق شد در صحنه ای مشکوک به آفساید با ضربه سر دروازه ملوان را باز کند و تیمش را یک بر صفر جلو بیندازد.

این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان با 49 امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.