۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 5516
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2019 - 16:58 |

طلای جهان فقط در ۸ دقیقه به سبک حسن یزدانی

طلای جهان فقط در ۸ دقیقه به سبک حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در ۴ مبارزه خود در رقابت‌های جهانی قزاقستان مقابل بهترین کشتی‌گیران جهان موفق شد همه آن‌ها را در مدت زمانی کوتاه با امتیاز عالی و یا ضربه فنی از پیش رو بردارد و در نهایت دومین مدال طلای جهانش […]

طلای جهان فقط در ۸ دقیقه به سبک حسن یزدانی

طلای جهان فقط در ۸ دقیقه به سبک حسن یزدانی

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در ۴ مبارزه خود در رقابت‌های جهانی قزاقستان مقابل بهترین کشتی‌گیران جهان موفق شد همه آن‌ها را در مدت زمانی کوتاه با امتیاز عالی و یا ضربه فنی از پیش رو بردارد و در نهایت دومین مدال طلای جهانش را از آن خود کند.

به گزارش مشهدنیوز، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک ۴ مبارزه خود برای رسیدن به فینال قهرمانی جهان را با برد قاطعانه مقابل حریفانش پشت سر گذاشت و در مجموع تمامی آن‌ها را در مدت زمان ۸ دقیقه شکست داد بگونه‌ای که کار همه حریفانش را در همان وقت نخست تمام کرد و اجازه نداد کار به ۳ دقیقه دوم کشیده شود، موضوعی که تماشاگران حاضر در سالن و کشتی گیران و مربیان دیگر کشورها را نیز سر شوق آورد و تحسین آن‌ها را در پی داشت.

در فینال نیز حریف هندی که از پیش بازنده بود ترجیح داد به روی تشک نیاید و اعلام کرد بدلیل مصدومیت قادر به حضور در فینال و مصاف با حسن یزدانی نیست تا تنها مدال طلای کاروان ۲۰ نفره کشتی ایران در رقابت‌های جهانی از آن حسن یزدانی شود.

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.