۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 24768
  پرینتخانه » آخرین اخبار, شهری, موسیقی تاریخ انتشار : 05 مارس 2024 - 20:54 |

علیرضا قربانی:فرزند این سرزمینیم و هنجارهای آن را می شناسیم

قربانی در سخنانی اظهار کرد: خوشحالم که با گفت وگو میسر شد در خدمت مردم عزیز اصفهان باشیم. بدانید که ما به عنوان فرزند این سرزمین هنجارهای این سرزمین، هنجارهای این استان را می شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و پر از حرمت به آنها می نگریم
علیرضا قربانی:فرزند این سرزمینیم و هنجارهای آن را می شناسیم

علیرضا قربانی:فرزند این سرزمینیم و هنجارهای آن را می شناسیم

به گزارش مشهدنیوز، بر اساس برنامه اعلام شد کنسرت علیرضا قربانی با همراهی تمام نوازندگان گروهش آغاز شد. علیرضا قربانی در پایان سانس اول کنسرت اصفهان گفت: ما به عنوان فرزند این سرزمین هنجارهای این سرزمین، هنجارهای این استان را می شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و پر از حرمت به آنها می نگریم.

کنسرت علیرضا قربانی

اولین سانس کنسرت علیرضا قربانی  بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده با همراهی تمام نوازگاندن از جمله بانوان نوازنده آغاز شد. دیگر سانس ها هم بر اساس همان برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

قربانی در سخنانی اظهار کرد: خوشحالم که با گفت وگو میسر شد در خدمت مردم عزیز اصفهان باشیم. بدانید که ما به عنوان فرزند این سرزمین هنجارهای این سرزمین، هنجارهای این استان را می شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و پر از حرمت به آنها می نگریم و سعی می کنیم حرمت همه عزیزانی که در شهر زندگی می کنند را رعایت کنیم، مقدساتی که برایشان قابل احترام است را با نگاه حرمت و پر از مهر و پر از احترام نگاه می کنیم و به نظرم باید بیشتر از این ها به هنرمندان اعتماد کنیم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.