۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22689
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2024 - 1:15 |

غول‌کش جدید فوتبال ایران را بشناسید

غول‌کش جدید فوتبال ایران را بشناسید شمس‌آذر قزوین با عملکردی درخشان برابر مدعیان، شگفتی‌ساز بی‌چون و چرای لیگ بیست‌وسوم لقب گرفت. به گزارش مشهدنیوز، شمس‌آذر قزوین، یکی از تیم‌های نوپای فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود که توانست خیلی زود بعد از خرید امتیاز انجام شده، خود را به صف مدعیان صعود به لیگ‌برتر برساند و […]

غول‌کش جدید فوتبال ایران را بشناسید

غول‌کش جدید فوتبال ایران را بشناسید

شمس‌آذر قزوین با عملکردی درخشان برابر مدعیان، شگفتی‌ساز بی‌چون و چرای لیگ بیست‌وسوم لقب گرفت.

به گزارش مشهدنیوز، شمس‌آذر قزوین، یکی از تیم‌های نوپای فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود که توانست خیلی زود بعد از خرید امتیاز انجام شده، خود را به صف مدعیان صعود به لیگ‌برتر برساند و آنها بعد از یک فصل چشم‌انتظاری، توانستند با قاطعیت قهرمانی لیگ آزادگان را جشن گرفته و به جمع تیم‌های سطح اول فوتبال ایران راه پیدا کنند.

قزوینی‌ها، با وجود کسر سه امتیازی، موفق شدند شش بار در نیم‌فصل نخست برنده شوند و پنج تساوی و چهار باخت در کارنامه شمس‌آذر دیده می‌شود تا آنها با ۲۰ امتیاز، رتبه نهم جدول را به خود اختصاص دهند.

قزوینی‌ها با هدایت سعید دقیقی، نمایش‌های چشم‌نوازی از خود در لیگ بیست‌وسوم به جای گذاشته‌اند و از این حیث عملکرد آنها مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است.

شمس‌آذر در اولین سال حضورش در لیگ برتر، تراکتور را در تبریز شکست داد، در قزوین بر سپاهان فائق آمد، استقلال را متوقف کرد و برابر پرسپولیس فقط با یک گل اختلاف بازنده از زمین بیرون آمد.

قزوینی‌ها بالاتر از مدعی‌ای همچون پرسپولیس، در فاز تهاجمی خطرناک‌تر ظاهر شده‌اند و در ۱۵ مسابقه، ۲۰ بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند.

یشمی‌پوشان در رویارویی‌ با تیم‌های مدعی توانستند ۷ بار گلزنی کرده‌اند و ۶ گل خورده در کارنامه شاگردان سعید دقیقی به چشم می‌آید.

با این توصیف، شمس‌آذر را می‌توان شگفتی‌ساز بی چون و چرای لیگ بیست‌وسوم قلمداد کرد. قزوینی‌ها بدون احتساب ۳ امتیاز از دست رفته در بین ۸ تیم برتر جدول قرار می‌گیرند؛ عملکردی که برای تیم تازه لیگ‌برتری شده درخشان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.