۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 11517
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2020 - 14:00 |

فرمانده سنتکام: فشار حداکثری علیه ایران بعد نظامی ندارد

فرمانده سنتکام: فشار حداکثری علیه ایران بعد نظامی ندارد فرمانده تروریست‌های سنتکام مدعی شد: کمپین فشار حداکثری علیه ایران تنها ابعاد دیپلماتیک و اقتصادی داشته و بعد نظامی را شامل نمی‌شود. به گزارش مشهدنیوز/ کنت مکنزی، فرمانده تروریست‌های سنتکام روز گذشته در کنفرانسی خبری در شورای ملی روابط آمریکا و اعراب مدعی شد: هدف نهایی ایران خارج […]

فرمانده سنتکام: فشار حداکثری علیه ایران بعد نظامی ندارد

فرمانده سنتکام: فشار حداکثری علیه ایران بعد نظامی ندارد

فرمانده تروریست‌های سنتکام مدعی شد: کمپین فشار حداکثری علیه ایران تنها ابعاد دیپلماتیک و اقتصادی داشته و بعد نظامی را شامل نمی‌شود.

به گزارش مشهدنیوز/ کنت مکنزی، فرمانده تروریست‌های سنتکام روز گذشته در کنفرانسی خبری در شورای ملی روابط آمریکا و اعراب مدعی شد: هدف نهایی ایران خارج کردن نیروهای آمریکایی از عراق است.

وی با طرح این ادعا که ایران مدت‌ها تهدیدی برای خاورمیانه بوده است، اظهار کرد: ایران از عراق به عنوان میدان جنگ نیابتی خود با آمریکا استفاده می‌کند.

فرمانده تروریست‌های سنتکام مدعی شد: ایران ستیزه‌جویی‌هایی را در زمینه‌های مختلف به صورت سری و آشکار نشان داده است تا باعث کاهش حمایت از سیاست‌های ایالات متحده در منطقه شود.

کنت مکنزی همچنین در اظهارات خود مدعی شد: فشار حداکثری علیه ایران تنها بعد دیپلماتیک و اقتصادی دارد و بعد نظامی را شامل نمی‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.