۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 2 May , 2024
شناسه خبر : 22241
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2023 - 16:37 |

فریبا: استقلال تکنیکی‌ترین بازی خود را برابر نساجی داشت

فریبا: استقلال تکنیکی‌ترین بازی خود را برابر نساجی داشت یک پیشکسوت استقلال می‌گوید: استقلال برابر نساجی مازندران یکی از بهترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های خود را انجام داد. به گزارش مشهدنیوز، بهتاش فریبا در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر نساجی مازندران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و تمام نکات تاکتیکی در این بازی اجرا […]

فریبا: استقلال تکنیکی‌ترین بازی خود را برابر نساجی داشت

فریبا: استقلال تکنیکی‌ترین بازی خود را برابر نساجی داشت

یک پیشکسوت استقلال می‌گوید: استقلال برابر نساجی مازندران یکی از بهترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های خود را انجام داد.

به گزارش مشهدنیوز، بهتاش فریبا در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر نساجی مازندران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و تمام نکات تاکتیکی در این بازی اجرا شد و اگر بخواهیم این بازی را آنالیز کنیم می‌بینیم که بازیکنان واقعا عملکرد خوبی داشتند. به‌خصوص در ۴۵ دقیقه دوم بازی که فشار روی حریف زیاد بود و موقعیت‌های زیادی برای استقلال ایجاد و در نهایت ۴ گل وارد دروازه حریف شد. هر چند معتقدم استقلال می‌توانست گل‌های بیش‌تری را به ثمر برساند.

او افرود: استقلال در حال حاضر با یک اختلاف امتیاز نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارد، هر چند سپاهان یک بازی عقب مانده دارد که اگر ۳ امتیاز این بازی را کسب کند در صدر قرار خواهد گرفت.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز استقلال، پرسپولیس و سپاهان که برای قهرمانی رقابت می‌کنند تیم‌های دیگری هم‌چون ذوب آهن، ملوان و تراکتور نیز که در وسط جدول قرار دارند با امتیازهای خوبی که کسب کرده‌اند در حال تلاش برای نزدیک شدن به صدر جدول هستند و هیجان بازی‌ها بیش‌تر شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی کدام تیم بیش‌تر است؟ خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌های لیگ شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که تا پایان رقابت‌های لیگ نمی‌توان به صراحت اعلام کرد که کدام تیم شانس بیش‌تری برای قهرمانی دارد، در نیمه نیم فصل دوم و بعد از هفته بیستم بازی‌های لیگ وضعیت تیم قهرمان مشخص می‌شود.

فریبا هم‌چنین درباره نقاط ضعف استقلال نیز گفت: در بازی برابر نساجی مازندران، استقلال در تمام پست‌ها عالی بود و هیچ ضعفی نداشت اما در مجموع به علت نداشتن دفاع وسط و مصدوم بودن هر دو دفاع تا حدودی شرایط را برای استقلال سخت کرده است. امیدوارم هر چه زودتر مصدومان استقلال به بازی برسند تا تیم تکمیل شود. البته در بازی روز گذشته عملکرد رمضانی و محمدی قابل توجه بود و من هر زمان که رمضانی به دلیل شخصیت خوبی که دارد گل می‌زند، واقعا لذت می‌برم.

وی در پایان گفت: بازیکنان استقلال در حال حاضر در شرایط روحی و روانی خوبی به‌سر می‌برند و امیدوارم با همین شرایط تا پایان لیگ بازی‌ها را ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.