- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
فریدون محرابی با ” اولین ها ” به رادیو نمایش آمد
فریدون محرابی با ” اولین ها ” به رادیو نمایش آمد از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، پخش سریال ” اولین ها” به کارگردانی فریدون محرابی در رادیو نمایش آغاز شده است. به گزارش مشهدنیوز به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، این مجموعه شامل شرح ورود اولین بار شی یا کاری به ایران است، […]
فریدون محرابی با ” اولین ها ” به رادیو نمایش آمد
از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، پخش سریال ” اولین ها” به کارگردانی فریدون محرابی در رادیو نمایش آغاز شده است.
به گزارش مشهدنیوز به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، این مجموعه شامل شرح ورود اولین بار شی یا کاری به ایران است، از ورود سیب زمینی گرفته تا دوربین عکاسی و برق.
” اولین ها” به سردبیری شهلا دباغی، نویسندگی عسل عصری ملکی، علیرضا مهربان،حسین تفنگدار، تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی محسن بهرامی، رامین پورایمان، مجید همزه، فرشید صمدی پور، شمسی صادقی، علی زرینی، فریبا طاهری، بهادر ابراهیمی، مونا صفی و محمد آقا محمدی از اول اردیبهشت ساعت 2:30 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 2:30، 6:30، 12:30 همان روز تکرار آن است.
فریدون محرابی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


