۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22736
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2024 - 13:24 |
پایان همکاری هافبک موردعلاقه ساپینتو

فوری: سعید مهری با استقلال فسخ کرد

پایان همکاری هافبک موردعلاقه ساپینتو فوری: سعید مهری با استقلال فسخ کرد هافبک موردعلاقه ریکاردو ساپینتو احتمالا در تعطیلات زمستانی به تیم آپوئل خواهد پیوست. به گزارش “مشهدنیوز”، بالاخره پس از سه فصل حضور در استقلال، سعید مهری به پایان کارش در این باشگاه رسید. بازیکنی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم و در […]

فوری: سعید مهری با استقلال فسخ کرد

پایان همکاری هافبک موردعلاقه ساپینتو

فوری: سعید مهری با استقلال فسخ کرد

هافبک موردعلاقه ریکاردو ساپینتو احتمالا در تعطیلات زمستانی به تیم آپوئل خواهد پیوست.

به گزارش “مشهدنیوز”، بالاخره پس از سه فصل حضور در استقلال، سعید مهری به پایان کارش در این باشگاه رسید. بازیکنی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم و در دوره مربیگری محمود فکری با حسین پورحمیدی معاوضه شده بود، قراردادش را با آبی‌های پایتخت فسخ کرد تا احتمالا یک بار دیگر شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.

بازیکن سابق تراکتور طی یک فصل و نیم حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌های پایتخت، بازی‌های کم با دقایق حضور اندکی را در ترکیب استقلال انجام داد، اما پس از روی کار آمدن ریکاردو ساپینتو، وضعیت برای او کاملا دگرگون شد و مهری به مهره‌ای قابل‌اعتماد در خط میانی تیم تبدیل شد.

علاقه مرد پرتغالی به سبک بازی مهری سبب شد تا او در 32 مسابقه برای استقلال به میدان برود که او در اغلب این مسابقه از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب اصلی آبی‌پوشان حضور داشت. اعتماد ساپینتو به مهری سبب شد تا او نیز با روحیه بالایی در خط میانی استقلال عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در مقطعی نیز به تیم ملی دعوت شد.

1909518

اما وضعیت در لیگ امسال باب میل مهری پیش نرفت. او پیش فصل و سه هفته نخست را به دلیل عدم توافق با باشگاه استقلال و مشکلات مربوط به سقف بودجه از دست داد. در نهایت او با یکی از پرحاشیه‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران و مبلغ تنها 160 میلیون تومان، با آبی‌ها تمدید کرد تا بیشتر از این، مسابقات را از دست ندهد.

علت امضای این قرارداد با مهری، پر بودن سقف بودجه استقلال بود و این بازیکن حاضر شد با این رقم برای آبی‌پوشان به میدان برود تا بلکه در نیم فصل و با خالی شدن سقف بودجه، بتواند قرارداد اصلی و بهتری را به امضا برساند، ولی این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد و او اولین جداشده رسمی استقلال در زمستان است.

در تابستان امسال بود که از مهری به عنوان یکی از بازیکنان موردنظر ریکاردو ساپینتو برای حضور در لیگ قبرس و پوشیدن پیراهن آپوئل یاد می‌شد. مر پرتغالی که نشان داده علاقه ویژه‌ای به سبک بازی سعید دارد، قصد داشت او را به خدمت بگیرد، ولی این اتفاق در نهایت رخ نداد.

اما اکنون به نظر می‌رسد که شرایط برای همکاری مجدد ساپینتو و مهری مهیاست و این بازیکن پس از فسخ قراردادش با استقلال، با تیم قبرسی وارد مذاکره می‌شود تا به تیم صدرنشین لیگ بپیوندد. باید دید این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا مهری مقصد دیگری را برای خودش انتخاب می‌کند.

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.