۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 23794
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, مجلس تاریخ انتشار : 01 فوریه 2024 - 17:29 |

قالیباف: انقلاب اسلامی بر پایه مردم و ارزش های الهی استوار است

رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: گاهی اوقات می بینیم که برخی ها فهمیده یا نفهمیده، مخصوصا در حوزه های اجتماعی یا حوزه های سیاسی، جامعه را به سمت دو قطبی پیش می برند در حالی که این هرگز مسیر انقلاب نیست. به گزارش مشهدنیوز ،  محمدباقر قالیباف در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی، […]

قالیباف: انقلاب اسلامی بر پایه مردم و ارزش های الهی استوار است

رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: گاهی اوقات می بینیم که برخی ها فهمیده یا نفهمیده، مخصوصا در حوزه های اجتماعی یا حوزه های سیاسی، جامعه را به سمت دو قطبی پیش می برند در حالی که این هرگز مسیر انقلاب نیست.

به گزارش مشهدنیوز ،  محمدباقر قالیباف در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی، بیان کرد: در تشییع جنازه شهید سلیمانی دیدیم که هم زمانی که یک قهرمان ملی بود همه مردم با هر سلیقه ای و با هر نگاهی سر تعظیم در مقابل شهید سلیمانی فرود آوردند. همین قهرمان ملی، یک قهرمان در امت اسلامی هم بود. امروز امت اسلام به شهید سلیمانی افتخار کرده و در برابر آن سر تعظیم فرود می آورد.

وی اظهار کرد: امروز همه آزادی خواهان دنیا و آنهایی که بویی از انسانیت بردند در دفاع از فلسطین چگونه برخواسته و چگونه برای نام شهید سلیمانی احترام قائل اند. انقلاب اسلامی بر پایه مردم و ارزش های الهی استوار است. هر دو این ها مورد توجه و اساس بوده است. گاهی اوقات می بینیم که برخی ها فهمیده یا نفهمیده، مخصوصا در حوزه های اجتماعی یا حوزه های سیاسی جامعه را به سمت یک دو قطبی پیش می برند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جامعه را در مسیری قرار می دهند که بین این دو یکی را انتخاب کنیم، هرگز این مسیر انقلاب نیست. مسیر انقلاب هم مردم است و هم ارزش های الهی است. این درس را ما از امامین انقلاب گرفته ایم. امروز دلدادگان به انقلاب و ایران عزیز باید بدانند که مسیر موفقیت این هست.

 

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.