۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 8815
  پرینتخانه » سلامت تاریخ انتشار : 29 فوریه 2020 - 13:45 |
در پی شیوع کرونا در قم اعلام شد؛

قانم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم: تا صبح امروز 652 نفر بستری شدند

در پی شیوع کرونا در قم اعلام شد؛ قانم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم: تا صبح امروز 652 نفر بستری شدند قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تا ساعت 8 صبح امروز دهم اسفندماه 652 نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) بستری شدند. به گزارش مشهدنیوز و به نقل از […]

قانم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم: تا صبح امروز 652 نفر بستری شدند

در پی شیوع کرونا در قم اعلام شد؛

قانم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم: تا صبح امروز 652 نفر بستری شدند

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تا ساعت 8 صبح امروز دهم اسفندماه 652 نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) بستری شدند.

به گزارش مشهدنیوز و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر علی ابزاره با تصریح بر اینکه متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمی‌گیرند، اضافه کرد: از مردم خواهش می‌کنم که در منازل بمانند.

وی عنوان کرد: هر چه تخت اضافه می کنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع می‌کنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابان ها حضور دارند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه در استان کمبود تخت وجود دارد، اظهار کرد: تنها راهی که باید به آن توجه شود طبق پروتکل who و متخصصان، قرنطینگی خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.
انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.