۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22202
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2023 - 14:21 |

قهرمان بازی‌های آسیایی پس از اخراج: مگر اردوی آمریکا و مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟

قهرمان بازی‌های آسیایی پس از اخراج: مگر اردوی آمریکا و مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟ حسین رسولی در مورد شرایط تمرینی خود و اخراج از اردوی تیم ملی به دلیل اعتراض به شرایطش توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد که فدراسیون نه تنها حقوقی پرداخت نکرده بلکه حاضر نشده هزینه کفش و مکملش را هم […]

قهرمان بازی‌های آسیایی پس از اخراج: مگر اردوی آمریکا و مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟

قهرمان بازی‌های آسیایی پس از اخراج: مگر اردوی آمریکا و مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟

حسین رسولی در مورد شرایط تمرینی خود و اخراج از اردوی تیم ملی به دلیل اعتراض به شرایطش توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد که فدراسیون نه تنها حقوقی پرداخت نکرده بلکه حاضر نشده هزینه کفش و مکملش را هم بدهد.

به گزارش مشهدنیوز، حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عنوان کرده که به دلیل انتقاد از شرایط اردویی خود از اردوی تیم ملی خط خورده است.

این ورزشکار که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران تمرین می‌کرد پیش از این به شرایط تمرینی خود اعتراض کرده بود و اکنون اعلام کرده که او را «از اردو بیرون کرده‌اند.»

مگر اردوی آمریکا و مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟

حسین رسولی، در مورد کنار گذاشته شدن از اردوی ملی به ایسنا گفت: بخاطر یک انتقاد در استوری اینستاگرامم مبنی بر اینکه چرا برای آماده شدنم در رویداد بزرگ المپیک حتی یک جفت کفش هم برایم خریداری نمی‌کنند، اخراج شدم.

بیشتر بخوانید:

قهرمان بازی‌های آسیایی: انتقاد کردم و حذف شدم

او در ادامه افزود: مگر من اردوی آمریکا با مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟ حداقل‌ چیزها را خواستم اما هیچکدام برآورده نشد، حتی من را از اردو بیرون کردند. آنقدر به من فشار آوردند که از ورزش خداحافظی کنم و برای آن همه زحمتی که کشیده بودم و می‌توانستم در میدان‌های بزرگی چون بازی‌های آسیایی و المپیک برای کشورم افتخار آفرینی کنم، افسوس بخورم.

گفتند حق تمرین در آفتاب انقلاب را نداری

او در مورد نحوه اخراج شدنش از اردو گفت: به مربی‌ام گفتند که به من بگوید از اردو بیرون بروم و دیگر حق تمرین در ورزشگاه آفتاب انقلاب را ندارم. بعد از این اتفاق صحبتی با مسئولان فدراسیون نداشتم چون قبلا صحبت کرده و به نتیجه نرسیده بودم.

گفتند ۳۰ میلیون حقوق می‌دهیم، بعد شد ۲۰ میلیون و همان را هم ندادند

رسولی با بیان اینکه قبل از بازی‌های آسیایی شرایط برایم خیلی بد بود، ادامه داد: هر وقت می‌خواستم صحبت کنم و بگویم شرایطم بد است، مربی‌ام آقای سپهرزاد می‌گفتند چیزی نگو، خودت را به حاشیه نبر و تمرینت را بکن. ما باید مدال بگیریم. به خاطر حرف‌های مربی‌ام کاری نمی‌کردم. با همان شرایط خیلی بد که اسنپ کار می‌کردم و کشک بادمجان می‌خوردم، تمرین کردم و نتیجه‌اش هم شد طلای بازی های آسیایی.

او افزود: قبل از بازی‌های هانگژو چند قول از آقای افشین داوری سرپرست وقت فدراسیون گرفتم که گفتند اگر طلا بگیری به مدت یک سال ماهی ۳۰ میلیون تومان به تو حقوق‌ می‌دهم. آقای داوری وقتی طلا گرفتم گفت صحبت کرده‌ایم و ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌دهیم. من هم قبول کردم. گذشت و از مسابقه برگشتم حقوق نداند و بعد هم آقای داوری رفت. آقای مبینی سرپرست جدید فدراسیون گفتند به تو ماهیانه ۲۰ تومان حقوق می‌دهیم و به بقیه هم ۱۵ میلیون می‌دهیم که البته حقوق را هم ندادند و امروز و فردا کردند.

گفتند فاکتور کفش و مکمل بیاور تا پولش را بدهیم اما پرداخت نکردند

قهرمان بازی‌های آسیایی به عدم پرداخت هزینه کفش و مکمل ورزشی خود توسط فدراسیون اشاره و بیان کرد: به فدراسیون گفتم حداقل هزینه کفش، مکمل و ماساژور را فراهم کنید. در جلسه قبول کردند اما انجام ندادند. گفتند ما خودمان تهیه نمی‌کنیم، خودت برو کفش و مکمل را تهیه کن و برایمان فاکتور بیاور. قرارداد مربی‌ات را هم درست می‌کنیم. کفش‌ها را از کسی که فدراسیون گفته بود، سفارش دادم. ایشان هم سر حرف من هزینه کردند و فاکتورش را برای من و فدراسیون فرستادند اما فدراسیون پرداخت نکرد، یعنی هزینه کفش هم گردن خودم افتاد.

او افرود: مکمل‌ها را هم خریداری کردم و فاکتور بردم اما گفتند باید کارت ملی دکتر بگیری بعد پرداخت می‌کنیم. رفتم کارت ملی پیدا کنم. اصلا فاکتور داروخانه چه ربطی به کارت ملی دکتر داروخانه دارد؟ بهانه آوردند و پرداخت نکردند. قرارداد مربی‌ام را هم نبستند. مربی من الان رفته با گل گهر سیرجان قرارداد ببندد و دیگر با من همکاری نکند. الان مربی و ماساژور ندارم و به خاطر انتقادم از اردو هم اخراجم کردند.

بزرگان ورزشم کمکم کنند، زورم نمی‌رسد

رسولی با بیان اینکه اصلا دوست ندارم از ورزش خداحافظی کنم چون از نظر بدنی آماده هستم و به خوبی می‌توانم در این المپیک باشم، تاکید کرد: مجبورم کردند که خداحافظی کنم‌ وقتی نمی‌گذارند جایی اقامت داشته باشم و تمرین کنم و مربی هم ندارم دیگر کاری از دستم بر نمی‌آید. مگر اینکه بزرگان ورزش کاری کنند که به ورزشم ادامه بدهم وگرنه زورم نمی‌رسد. امروز به اراک برمی‌گردم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.