۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 21250
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, تیتر یک, جام حذفی, حوادث، انتظامی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 10 می 2023 - 16:54 |

لطفا بساط برگزاری مجامع انتخاباتی را جمع کنید!

از همان روزهایی که برگزاری مجامع انتخاباتی برای انتخاب روسای فدراسیون ها و متعاقب آن هیات های ورزشی استانی شکل گرفت، بدرستی انتقادات بسیاری به این شیوه برگزاری وارد شد.
لطفا بساط برگزاری مجامع انتخاباتی را جمع کنید!

انتقاداتی که نشان از دلسوزی منتقدان می داد. همانهایی که همواره اعتقاد داشته و دارند که برگزاری مجامع انتخاباتی به جز حیف و میل بودجه عمومی و اتلاف انرژی و دلسردی سرمایه ها، هیچ عایدی دیگری برای ورزش نداشته و ندارد! چرا که در این گونه مجامع آنهایی که باید انتخاب شوند، انتخاب می شوند و آنهایی که باید انصراف بدهند, قبل و یا حین برگزاری مجامع این کار را انجام می دهند. پس بپذیریم که برگزاری مجامع انتخاباتی با این شکل و سیاق اصلا معنا و مفهومی نداشته و ندارد!
فدراسیون ها که تکلیف شان از همان ابتدا مشخص بود، اما آنچه که نگران کننده تر از برگزاری مجامع فدراسیون ها به نظر می رسد، برگزاری انتخابات هیات های ورزشی استانی است، مجامعی که چون فدراسیون ها در انتخاب نفرات آن نقش مستقیم دارند، در حقیقت فرد بیرون آمده از انتخابات نیروی فدراسیون است، نه نیروی مدیران کل استانها! برای اثبات این ادعا نمونه بسیار است، اما چه خوب می شد که افکار عمومی را به بازی نگرفته و به همان شکل گذشته یعنی بدون انتخابات، نفرات مورد نظر خود را برای هدایت فدراسیون ها و هیات های استانی انتخاب و به آنها ابلاغ می دادیم که این عین ثواب بود!

نویسنده : محمد رضا نصرالله زاده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.