Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 13799
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2021 - 11:17 |
هفته هشتم بیست و یکمین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

لیگ برتر فوتبال؛ جدال خطیبی با پرشورها / فولاد به دنبال پیروزی در حافظیه

امروز (یکشنبه) به طور همزمان از ساعت ۱۵:۰۰ چهار دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال  ایران برگزار می‌شوند و در مهمترین دیدار‌ها  ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان  و تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک با یکدیگر دیدار می کنند. در دیدار‌های دیروز گل گهر سیرجان با نتیجه ۴ بر ۲ سپاهان را مغلوب کرد و با […]

لیگ برتر فوتبال؛ جدال خطیبی با پرشورها / فولاد به دنبال پیروزی در حافظیه

امروز (یکشنبه) به طور همزمان از ساعت ۱۵:۰۰ چهار دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال  ایران برگزار می‌شوند و در مهمترین دیدار‌ها  ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان  و تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک با یکدیگر دیدار می کنند.

در دیدار‌های دیروز گل گهر سیرجان با نتیجه ۴ بر ۲ سپاهان را مغلوب کرد و با تفاضل گل بهتر نسبت به زردپوشان اصفهانی صدرنشین لیگ برتر شد. شهرآورد پایتخت نیز بدون گل به تساوی رسید. هوادار و نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان و پیکان نیز بدون این که توپی از خط دروازه هایشان عبور کند به تساوی رسیدند.

نساجی مازندران – پدیده مشهد

تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، نمی‌تواند در ورزشگاه خانگی میزبان حریفان باشد؛ به همین دلیل آن‌ها مجبور شده اند بازی هایشان را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کنند، اما چمن این ورزشگاه کیفیت چندان مطلوبی ندارد و مدیران نساجی قصد داشتند بازی هایشان را در مشهد برگزار کنند. این موضوع با مخالفت اداره کل ورزش و جوانان مازندران مواجه شد. شاگردان ساکت الهامی علی رغم این که ۶  امتیاز در ۷ بازی گذشته کسب کرده اند، اما تا کنون بازی‌های خوبی در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشته و امیدوارند امروز پدیده را شکست دهند. تیم پدیده مشهد دچار مشکلات عدیده مدیریتی و مالی است و علاوه بر این اوایل فصل نیز اکبر میثاقیان به جای محمدرضا مهاجری هدایت پدیده را بر عهده گرفت. پدیده با ۲ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر جا خوش کرده است.

ذوب آهن اصفهان – مس رفسنجان

ذوب آهن  در ۷ هفته گذشته عملکرد سینوسی در مسابقات لیگ برتر داشته است و شاگردان مهدی تارتار به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستند تا خودشان را به تیم‌های بالانشین جدول نزدیک کنند. مس رفسنجان دومین فصل حضورش در لیگ برتر را با محمد ربیعی، سرمربی خود تجربه می‌کند. آن‌ها در هفته‌های اخیر بازی های هجومی از خود به نمایش گذاشته و امیدوارند در این دیدار خارج از خانه نیز موفق باشند تا به روند رو به رشد خودشان ادامه دهند.

فجر سپاسی شیراز – فولاد خوزستان

فجر سپاسی پس از چندین سال دوری از لیگ برتر، امسال توانست مجوز صعود به این مسابقات را کسب کند. فولاد خوزستان نیز پس از یک رفت و برگشت کوتاه مدت جواد نکونام، سرمربی این تیم امیدوار است مثل ۲ فصل گذشته  با نکونام جزء تیم‌های بالانشین لیگ برتر قرار گیرد.

تراکتور تبریز – آلومینیوم اراک

تراکتوری‌ها مثل چند سال گذشته باز هم در اوایل فصل سرمربی خود را تغییر دادند و زوونیمیر سولدوی کروات، جایگزین فیروز کریمی شد. سولدو با تراکتور  ۲ تساوی مقابل تیم‌های سپاهان و فولاد کسب کرده است. او تلاش می کند اولین پیروزی خود را با پرشور‌ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز کسب کند. آلومینیوم اراک نیز دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و تا کنون با نتایج خود در لیگ همه فوتبال دوستان را متعجب کرده است. رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم نیم فصل گذشته این تیم را رها کرد و راهی تراکتور شد، اما با آن تیم نتایج جالبی کسب نکرد و چندین هفته مانده به پایان لیگ برتر از سمت خودش استعفا کرد و در فصل جدید هدایت آلومینیومی‌ها را بر عهده گرفته است. او امیدوار است نتایج خوبش با این تیم تداوم داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.