Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 9463
  پرینتخانه » فوتبال, ورزشی تاریخ انتشار : 13 می 2020 - 17:40 |

ماجرای محرومیت امید روانخواه از فعالیت‌های فوتبالی چیست؟

ماجرای محرومیت امید روانخواه از فعالیت‌های فوتبالی چیست؟ محرومیت امید روان‌خواه از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی در حالی است که کمیته اخلاق از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. به گزارش مشهدنیوز،   امید روانخواه، سرمربی نیروی زمینی و پیشکسوت استقلال به علت پرداخت نکردن جریمه ۱۰ میلیون اعمال شده از سوی کمیته اخلاق و پرداخت نکردن […]

ماجرای محرومیت امید روانخواه از فعالیت‌های فوتبالی چیست؟

محرومیت امید روان‌خواه از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی در حالی است که کمیته اخلاق از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

به گزارش مشهدنیوز،   امید روانخواه، سرمربی نیروی زمینی و پیشکسوت استقلال به علت پرداخت نکردن جریمه ۱۰ میلیون اعمال شده از سوی کمیته اخلاق و پرداخت نکردن این مبلغ تا موعد قانونی، تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت قانونی محروم شده است.

جریمه اولیه روانخواه به علت بیان مطابی درباره وجود شرط‌بندی در فوتبال ایران و ارائه نکردن اسناد و مدارک کافی در کمیته اخلاق صورت گرفته است اما سرمربی نیروی زمینی این موضوع را قبول ندارد و حاضر نیست فعلا این جریمه را بپردازد تا محرومیت او نیز بخشیده شود.

در واکنش به این محرومیت، مسوولان کمیته اخلاق درباره این محرومیت ابراز بی‌اطلاعی کردند و حاضر به پاسخگویی نبودند تا شایعات درباره این اتفاق افزایش یابد. در روزهای گذشته نیز شایعاتی درباره تماس کمیته اخلاق با برخی منتقدان فدراسیون فوتبال وجود داشت که اعضای مجمع این فدراسیون این مسائل را تایید کردند.

سکوت روانخواه و کمیته اخلاق درباره این اتفاق، موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها و شایعات شده است که روانخواه می‌گوید این موضوع صرفا به مصاحبه او درباره وجود شرط بندی در فوتبال ایران مربوط است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.