Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 15534
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آسیا،خاورمیانه, بین الملل, سیاست خارجی, سیاسی, فرامنطقه ای, نظامی تاریخ انتشار : 26 فوریه 2022 - 13:27 |

ماکرون: جنگ در اوکراین طولانی خواهد بود

رئیس‌جمهور فرانسه هشدار داد که جنگ در اوکراین طول خواهد کشید و باید برای آن آماده شد.
ماکرون: جنگ در اوکراین طولانی خواهد بود

به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در پاریس گفت: جنگ به اروپا بازگشته است. جنگ اوکراین طول خواهد کشید و ما باید برای آن آماده شویم.

ماکرون گفت: جنگ به اروپا بازگشته است. این جنگ به طور یکجانبه توسط پوتین انتخاب شد. این جنگ ادامه خواهد داشت و همه بحران هایی که با آن همراه است عواقب پایداری خواهد داشت.

وی گفت: دولت “طرح پایداری” را برای مقابله با عواقب اقتصادی این بحران آماده می‌کند. این بحران برای کشاورزی نیز عواقبی خواهد داشت.

ماکرون گفت که جنگ در اوکراین و تحریم‌های سنگین قدرت‌های غربی علیه روسیه عواقب طولانی مدت و جدی برای بخش کشاورزی فرانسه خواهد داشت.

او افزود: اگر از من بخواهید امروز صبح یک عقیده را با شما در میان بگذارم، این است که این بحران ماندنی است، این جنگ ماندنی است. ماکرون گفت که محدودیت‌های تجاری ناشی از صادرات اتحادیه اروپا به روسیه بر فرانسوی‌ها مانند شراب و غلات تأثیر می‌گذارد، در حالی که افزایش بیشتر قیمت انرژی به دامداری ضربه می‌زند. ما در حال ایجاد یک طرح تاب‌آوری هستیم و اقداماتی برای محافظت از کشاورزان در برابر فشار هزینه‌ها و جبران درآمدهای از دست رفته انجام خواهد شد.

شبکه تلویزیونی فرانسوی BFMTV به نقل از کاخ الیزه گزارش داد، امانوئل ماکرون نشست شورای دفاع و امنیت ملی این کشور را عصر شنبه برای بررسی وضعیت اوکراین تشکیل می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.