۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26493
  پرینتخانه » سیاست خارجی, تیتر یک تاریخ انتشار : 13 آوریل 2024 - 10:18 |
پاسخ دیپلمات ایرانی به درخواست بایدن از ایران

مجازات رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی

پاسخ دیپلمات ایرانی به درخواست بایدن از ایران مجازات رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی مجازات می شود. به گزارش مشهدنیوز، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در پاسخ به اظهارات اخیر جو بایدن، […]

مجازات رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی

پاسخ دیپلمات ایرانی به درخواست بایدن از ایران

مجازات رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تحت هر شرایطی مجازات می شود.

به گزارش مشهدنیوز، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در پاسخ به اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه ایکس نوشت: نه! چشم عباس آقا! اما اسرائیل قطعا تحت هر شرایطی مجازات خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا از ایران خواسته بود که از حمله به رژیم صهیونیستی خودداری کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر وی حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی چه زمانی به وقوع می‌پیوندد؟ گفت که انتظار دارد این حمله به زودی انجام شود.

رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: ما به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم. ما از اسرائیل حمایت کرده و به دفاع از آن کمک خواهیم کرد. ایران موفق نخواهد بود.

وی در ادامه از ایران خواست که به رژیم صهیونیستی حمله نکند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.