۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 8368
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 09 فوریه 2020 - 21:02 |

مجیدی: تصور می کردم AFC به دنبال صلح و دوستی و برابری است اما تصمیم اخیر آن‌ها نظرم را به کلی عوض کرد

مجیدی: تصور می کردم AFC به دنبال صلح و دوستی و برابری است اما تصمیم اخیر آن‌ها نظرم را به کلی عوض کرد سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش با وجود جوانی اما برای بازی مقابل تیم عراقی آماده است. به گزارش مشهدنیوز، فرهاد مجیدی ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الشورطه عراق […]

مجیدی: تصور می کردم AFC به دنبال صلح و دوستی و برابری است اما تصمیم اخیر آن‌ها نظرم را به کلی عوض کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش با وجود جوانی اما برای بازی مقابل تیم عراقی آماده است.

به گزارش مشهدنیوز، فرهاد مجیدی ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الشورطه عراق اظهار کرد: تیم ما جوان است اما نیمکت خوبی در اختیار داریم. در مدت کوتاهی که در باشگاه استقلال بودم کاملا مشخص است که این تیم بسیار خوب است و شرایطش به گونه‌ای است که نبود چند بازیکن به عملکردش لطمه نزند. نکته‌ای که بسیار مرا را ناراحت کرده است خستگی بازیکنانم است چون در مدت کوتاهی ۴ بازی سنگین انجام دادیم اما امیدوارم فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم.

مجیدی در ادامه درباره این که برای اولین بار همراه با استقلال مربی‌گری را در خارج از کشور تجربه می‌کند گفت: تیمی که سرمربی‌اش من هستم با انگیزه بالا کار می‌کند. تیم ما یک دست و یک دل است وقتی این گونه باشد اگر مشکلی هم به وجود بیاید می‌تواند در کیفیت بازی تیم تاثیر بگذارد. در چهار بازی که سرمربی استقلال بودم تیم ما ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۳ گل خورده است. این آمار کیفیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد. ما در بازی داربی هم نفرات اساسی خودمان را نداشتیم اما تیم خوبی بودیم و بازی خوبی انجام دادیم از این مسائل نگرانی ندارم. مطمئنا بازیکنانی که بازی می‌کنند همه تلاش‌شان را انجام می‌دهند چون آن‌ها دوست دارند هواداران استقلال را خوشحال کنند.

او درباره گلی که بشار رسن در دیدار برابر پرسپولیس وارد دروازه تیمش کرد هم گفت: بشار رسن بازیکن بسیار خوبی است. در کل بازیکنان عراقی با کیفیت و خوب هستند.  با احترام به تیم عراقی همانطور که بازی قبلی‌مان را با جسارت و با کیفیت برابر الریان بازی کردیم  فردا هم همین گونه برابر تیم عراقی بازی می‌کنیم و تنها چیزی که در بازیکنان‌مان می‌بینیم این است که آن‌ها چه در ایران و چه در خارج از کشور هیچ ترسی از حریفان ندارند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان مربی موقت در این تیم فعالیت می‌کند یا خیر؟ گفت: قرارداد من با باشگاه استقلال یک سال و نیم است و هر موقع که این باشگاه به من احتیاج داشته باشد در خدمت‌شان هستم و هر موقع که من را نخواهند مثل یک هوادار در کنارشان هستم. تیم استقلال برای ما و بازیکنان فراتر از یک باشگاه است. شاید شما این مساله را تجربه نکرده باشید این تیم دو بار قهرمان آسیا شده است به شما حق می‌دهم این موضوع را هضم نکنید. من ۱۰ سال در امارات، قطر و ایران فوتبال بازی کردم همیشه تصوری که از AFC داشتم صلح و دوستی و برابری بود اما تصمیم اخیر آن‌ها نظر من را به کلی عوض کرد. چون بازی‌ها را در ایران برگزار نکردند هیچ دلیلی ندارد که در ایران بازی برگزار نشود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.