۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22284
  پرینتخانه » کشتی تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2023 - 20:47 |

مرگ تلخ ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و پدرش در خواب پس از کارگری

مرگ تلخ ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و پدرش در خواب پس از کارگری سنگین‌وزن ۱۹ ساله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان به همراه پدر خود در حال استراحت پس از یک روز کارگری در چادر بودند که بر اثر گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند. به گزارش مشهدنیوز، امید […]

مرگ تلخ ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و پدرش در خواب پس از کارگری

مرگ تلخ ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و پدرش در خواب پس از کارگری

سنگین‌وزن ۱۹ ساله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان به همراه پدر خود در حال استراحت پس از یک روز کارگری در چادر بودند که بر اثر گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

به گزارش مشهدنیوز، امید پایدار، سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، شب گذشته (چهارشنبه) به علت گازگرفتگی درگذشت.

پایدار از کشتی گیران با آتیه و اخلاق مدار خوزستان بود که چندی پیش در مسابقات جوانان خوزستان به عنوان نخست رسید اما به دلیل شرایط بد اقتصادی به همراه پدر خود کارگری می‌کرد. این کشتی‌گیر شب گذشت در منطقه‌ای نزدیک اندیمشک پس از پایان کار به همراه پدر خود در یک چادر در حال استراحت بودند که متاسفانه هر دو به علت گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

او در حال حاضر به علت مصدومیت دور از میادین بود اما به گفته نزدیکانش در شرایط بد مالی به سر می‌برد و برای امرار معاش و درمان خود مجبور به کارگری به همراه پدرش بود.

ابوالفضل پایدار برادر این کشتی‌گیر نیز از قهرمانان کشتی ایران است.

خبرگزاری دانشجویان ایران، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه کشتی ایران تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.