۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24721
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 04 مارس 2024 - 20:02 |

مس 2 – استقلال صفر: تیم نکونام خیلی زود حذف شد!

کادوی شیرین رفسنجانی‌ها به نویدکیا مس 2 – استقلال صفر: تیم نکونام خیلی زود حذف شد! مس رفسنجان دست به کار بزرگی زد و توانست با دو گل از سد استقلال عبور کند تا تیم نکونام در همان دور نخست از جام حذفی کنار برود. به گزارش “مشهدنیوز“، استقلال در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی […]

مس 2 – استقلال صفر: تیم نکونام خیلی زود حذف شد!

کادوی شیرین رفسنجانی‌ها به نویدکیا

مس 2 – استقلال صفر: تیم نکونام خیلی زود حذف شد!

مس رفسنجان دست به کار بزرگی زد و توانست با دو گل از سد استقلال عبور کند تا تیم نکونام در همان دور نخست از جام حذفی کنار برود.

به گزارش “مشهدنیوز“، استقلال در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر مس رفسنجان تن به شکست داد تا آبی پوشان خیلی زود وداع تلخی با این مسابقات داشته باشند.

نخستین موقعیت جدی بازی را مهاجم سابق آبی‌ها از دست داد. شهباززاده در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه و پس از خطای لک به روی مرادمند، استقلال صاحب ضربه پنالتی شد ولی خود لک توانست ضربه حردانی را مهار کند.

پس از آن بود که میزبان توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. روی حرکت خوب واسعی از سمت چپ، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض خوب، توپ را به محمدمهدی محبی رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پای ساده، گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

محبی در نیمه دوم می‌توانست گل دوم خودش و مس را به ثمر برساند ولی قدر فرصت به دست آمده را ندانست و حسینی در موقعیت تک به تک، توپ او را مهار کرد. دقایقی بعد منتظر محمد در شرایط مشکوک به آفساید با حسینی تک به تک شد و با ضربه‌ای چیپ دروازه را باز کرد.

در ادامه استقلال و مس رفسنجان موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند که از دست رفتند. در نهایت مس رفسنجان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت تا تیم جواد نکونام خیلی زود و در همان دور یک شانزدهم نهایی با مسابقات خداحافظی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.