- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
مصرف دیتا در کشور رکورد زد
مصرف دیتا در کشور رکورد زد معاون وزیر ارتباطات گفت: این روزها و همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری، جام ملتهای اروپا و تعطیلات تابستانی، شبکه ارتباطی کشور در حال تجربه یک رکورد جدید در مصرف است. به گزارش مشهدنیوز، امیر لاجوردی – رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – با انتشار پستی در یک […]
مصرف دیتا در کشور رکورد زد
معاون وزیر ارتباطات گفت: این روزها و همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری، جام ملتهای اروپا و تعطیلات تابستانی، شبکه ارتباطی کشور در حال تجربه یک رکورد جدید در مصرف است.
به گزارش مشهدنیوز، امیر لاجوردی – رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی، اظهار کرد: این روزها شبکه ارتباطی کشور در حال تجریه یک رکورد جدید در مصرف است.
وی افزود: همراه اول ۲۵ پتابایت و ایرانسل نیز حدود ۲۵ پتابایت در روز را تجربه میکنند.حفظ سرعت مناسب همزمان با افزایش مصرف در دستور کار اپراتورهاست.
لاجوردی گفت: انتخابات ریاست جمهوری، جام ملتهای اروپا و تعطیلات تابستانی در این رکورد مصرف بی تاثیر نیست.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


