۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 10324
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2020 - 0:41 |
معاون استاندار لرستان:

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را با جدیت دنبال می‌کنیم

معاون استاندار لرستان: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را با جدیت دنبال می‌کنیم  مشهدنیوز/ لرستان معاون استاندار لرستان با تأکید بر لزوم جدیت در دنبال مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی، گفت: اگر در این امر جدیت نداشته باشیم کاری از پیش نخواهیم برد. محمود ثمینی، امروز شنبه ۱۷ آبان، در کمیته امنیتی […]

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را با جدیت دنبال می‌کنیم

معاون استاندار لرستان:

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را با جدیت دنبال می‌کنیم

 مشهدنیوزلرستان معاون استاندار لرستان با تأکید بر لزوم جدیت در دنبال مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی، گفت: اگر در این امر جدیت نداشته باشیم کاری از پیش نخواهیم برد.

محمود ثمینی، امروز شنبه ۱۷ آبان، در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: پنج شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر، کوهدشت و دلفان شرایط ویژه و فوق قرمز دارند و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند.

وی افزود: لازم است مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و ستاد استانی با دقت و فوریت اجرا شود تا بتوانیم به مدافعان سلامت در صف مقدم یاری برسانیم.

ثمینی بیان کرد: در بیمارستان‌ها از نظر ازدحام و بستری شرایط خاصی داریم و به شدت کمبود جا داریم.

معاون استاندار لرستان افزود: تلاش علوم پزشکی این است که تخت‌های بستری را افزایش دهند با این وجود تخت آی سی یو به ویژه در مرکز استان کم داریم.

وی با تأکید بر لزوم جدیت در دنبال مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی، عنوان کرد: اگر در این امر جدیت نداشته باشیم کاری از پیش نخواهیم برد.

ثمینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر پیگیری برای اجرای مصوبات ستاد ملی، افزود: براساس این تقاضا و دستور ایشان ریاست جمهور دستور تشکیل قرارگاه را صادر کردند که اولین جلسه آن با حضور وزیر بهداشت، کشور و تمام استانداران تبادل نظر به عمل آمد و برای اجرایی شدن تمام مصوبات ستاد ملی و استانی نظراتی داده شد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ما در کمیته امنیتی و اجتماعی موضوع را دنبال می‌کنیم که مصوبات اجرایی شود.

وی تأکید کرد: ممنوعیت و محدودیت‌ها باید در شهرستان‌های دارای شرایط حاد اجرایی شود اما گاهی در بازرسی‌ها مشاهده شده تمام مصوبات با دقت اجرا نمی‌شود.

ثمینی عنوان کرد: برای تسهیلگری بیشتر شیوه‌نامه‌ای در اداره‌کل بازرسی و پدافند غیرعامل تهیه شده که برای اجرا ابلاغ می‌شود.

معاون استاندار لرستان افزود: علاوه‌بر اینکه فرمانداران باید تیم‌های نظارتی و بازرسی داشته باشند، در استان نیز به صورت رندوم به شهرستان‌ها مراجعه دارند و اجرای محدودیت‌ها را بررسی می‌کنند.

وی بیان کرد: در برخی شهرستان‌های استان وضعیت خطرناک و نگران کننده است بنابراین باید موضوع مصوبات و محدودیت‌ها را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.