- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
مطهری: همیشه گفته بودم استقلالیام
مطهری: همیشه گفته بودم استقلالیام مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد. به گزارش مشهدنیوز، ارسلان مطهری، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال در اولین جلسه تمرینش با این تیم، گفت: من همیشه گفته بودم که استقلالیام و همیشه ابراز احساسات کرده بودم ولی از جهتی خوشحالم که اینجا هستم و آقای […]
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش مشهدنیوز، ارسلان مطهری، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال در اولین جلسه تمرینش با این تیم، گفت: من همیشه گفته بودم که استقلالیام و همیشه ابراز احساسات کرده بودم ولی از جهتی خوشحالم که اینجا هستم و آقای مجیدی روی من نظر داشتند. از طرفی فکر میکنم آینده خیلی خوبی با هم داشته باشیم و به استقلال آمدم که به همراه هم تیمیهایم تا جایی که میشود به تیم کمک کنم.
او ادامه داد: امیدوارم یک اسم خوب از من در استقلال به جا بماند.
مطهری درباره اولین جلسه تمرینیاش با استقلال هم توضیح داد: خیلی عالی و برخورد بازیکنان هم فوقالعاده بود. همه بازیکنان استقلال از دوستان من هستند. تلاش میکنیم بهترین نتایج را بگیریم و به جایگاهی در شان استقلال برسیم.
انتهای پیام/
ارسلان مطهری , استقلال تهران
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


