- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
ملک سلمان: تلاشهای سران گروه ۲۰ نقش تعیینکنندهای در نابودی ویروس کرونا خواهد داشت
ملک سلمان: تلاشهای سران گروه ۲۰ نقش تعیینکنندهای در نابودی ویروس کرونا خواهد داشت پادشاه سعودی امروز، یکشنبه اظهار کرد، اجلاس سران گروه ۲۰ موفق شد از طریق بیانیه پایانی رهبران این نشست پیام اطمینان بخش و امیدوار کننده را به شهروندان تمام کشورها مخابره کند که تلاشهایش را در مسیر نابودی کرونا به کار […]
ملک سلمان: تلاشهای سران گروه ۲۰ نقش تعیینکنندهای در نابودی ویروس کرونا خواهد داشت
پادشاه سعودی امروز، یکشنبه اظهار کرد، اجلاس سران گروه ۲۰ موفق شد از طریق بیانیه پایانی رهبران این نشست پیام اطمینان بخش و امیدوار کننده را به شهروندان تمام کشورها مخابره کند که تلاشهایش را در مسیر نابودی کرونا به کار خواهد گرفت.
به گزارش مشهدنیوز/ به نقل از سایت النشره، در بیانیه پایانی اجلاس گروه ۲۰ که ملک سلمان، پادشاه عربستان قرائت کرد، آمده است: ما به رهبران جهان در راستای عبور از کرونا متعهد میشویم و باید تدابیر جهانی و همبستگی چند جانبه به صورت هماهنگ انجام گیرد.
در این بیانیه بر لزوم مقابله با چالشهای کنونی، مغتنم شمردن فرصتهای قرن ۲۱ برای همه، پایبندی به توانمندسازی انسان، حفظ زمین و ادامه تلاشها برای حمایت از جان افراد و ارائه حمایت لازم، توجه ویژه به اقشاری که بیشترین تاثیر را از کرونا داشتهاند، نیز تلاش برای احیای اقتصادهای گروه ۲۰، حمایت از تمامی کشورهای در حال توسعه و کشورهایی که در مقابله با کرونا کمترین پیشرفت را داشتهاند، تاکید شد.
انتهای پیام/
سران گروه ۲۰ , ملک سلمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


