۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 2741
  پرینتخانه » دیگر رسانه ها تاریخ انتشار : 01 فوریه 2019 - 16:01 |

موضع دوگانه قالیباف درباره FATF

موضع دوگانه قالیباف درباره FATF محمدباقر قالیباف دیروز در یک سخنرانی در رشت گفت: FATF با مبانی اندیشه‌ای ما تفاوت داشته و آمریکا و دیگر کشورها با تحمیل این لوایح می‌خواهند تمامی کشورها را با هر گرایشی، کنترل کرده و آنان را از اقتصاد جهانی محروم کنند. به گزارش مشهدنیوز، خبرآنلاین در ادامه نوشت: «این اظهارات […]

موضع دوگانه قالیباف درباره FATF

موضع دوگانه قالیباف درباره FATF

محمدباقر قالیباف دیروز در یک سخنرانی در رشت گفت: FATF با مبانی اندیشه‌ای ما تفاوت داشته و آمریکا و دیگر کشورها با تحمیل این لوایح می‌خواهند تمامی کشورها را با هر گرایشی، کنترل کرده و آنان را از اقتصاد جهانی محروم کنند.

به گزارش مشهدنیوز، خبرآنلاین در ادامه نوشت: «این اظهارات قالیباف در حالی عنوان می‌شود که وی در برخی نشست‌های خصوصی با کارشناسان در مجمع تشخیص مصلحت، FATF را فاقد مشکل جدی و در عین حال برخی اشکالات جزئی آن را قابل رفع دانسته است.

گفتنی است جلسات مجمع تشخیص مصلحت بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود و افکار عمومی از محتویات جلسات عمومی و نشست‌های کارشناسی آن مطلع نمی‌شوند.

همچنینن علاوه بر پیامک‌های تهدیدآمیز برای برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت به منظور وادارکردن آنها به رأی منفی علیه FATF دیروز مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت گفته بود، تهدید به قتل شده است.»

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.