Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 8335
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 08 فوریه 2020 - 13:40 |
AFC باردیگر اعلام کرد:

میزبانی ایرانی‌ها در دور برگشت لیگ آسیا هم‌چنان نامعلوم!

AFC باردیگر اعلام کرد: میزبانی ایرانی‌ها در دور برگشت لیگ آسیا هم‌چنان نامعلوم! کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین شماره مجله‌ی لیگ قهرمانان ضمن انتشار زمان، مکان و برنامه‌ی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مکان بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت را “نامعلوم” اعلام کرده است. به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا که […]

میزبانی ایرانی‌ها در دور برگشت لیگ آسیا هم‌چنان نامعلوم!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین شماره مجله‌ی لیگ قهرمانان ضمن انتشار زمان، مکان و برنامه‌ی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مکان بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت را “نامعلوم” اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا که در ابتدا میزبانی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را از ایران گرفت اما پس از تهدید باشگاه‌های ایرانی به کناره‌گیری از لیگ آسیا و هم‌چنین مذاکره هیات ایرانی با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که میزبانی در دور برگشت با تیم‌های ایرانی است، باردیگر در تازه‌ترین برنامه اعلامی‌اش بر بلاتکلیف بودن میزبانی ایرانی‌ها در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرده است.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو اعلامیه سابق خود تاکید کرده بود که میزبانی ایرانی‌ها در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا منوط به تایید و بررسی شرایط امنیتی است که این مهم پس از اعتراض ایران، از اطلاعیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف و اعلام شد که میزبانی تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی به ایران برگردانده شده و بر این اساس ۴ تیم ایرانی در مرحله گروهی در ۳ بازی نخست خود به عنوان مهمان به مصاف حریفان‌شان خواهند رفت و در ۳ بازی برگشت بدون هیچ پیش شرطی میزبان خواهند بود.

اما در تازه‌ترین اتفاق AFC باردیگر اعلام کرده که میزبانی ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا قطعی نیست.

برنامه بازی‌های پرسپولیس و نامشخص بودن میزبانی در بازی‌های برگشت

در شماره جدید مجله لیگ قهرمانان آسیا که به تاریخ جمعه ۷ فوریه (۱۸ بهمن) منتشر شده، برنامه بازی‌های تمامی تیم های حاضر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده که در جلوی نام مکان دیدارهای برگشت تیم‌های ایرانی مجددا اعلام شده که مکان برگزاری این دیدار مشخص نیست و بعدا تایید و اعلام خواهد شد.

در این برنامه لحاظ شده که تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی در ۳ بازی نخست مهمان هستند ولی در ۳ بازی برگشت مکان برگزاری بازی های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام با مخفف انگلیسی TBC مشخص شده که به معنای  (to be confirmed) – تایید خواهد شد – است.

این درحالی است که مقامات ایرانی همواره تاکید دارند که در توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های ایرانی بدون هیچ پیش شرطی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان خواهند بود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.