۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 8536
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 16 فوریه 2020 - 22:28 |

نامجومطلق: با انگیزه بالا به دنبال پیروزی مقابل الاهلی هستیم

نامجومطلق: با انگیزه بالا به دنبال پیروزی مقابل الاهلی هستیم مربی استقلال می‌گوید با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنانش دارند، به دنبال پیروزی مقابل الاهلی عربستان هستند. به گزارش مشهدنیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دلیل کسالت در کنفرانس خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان حضور پیدا نکرد و به جای او، مجید نامجومطلق در این […]

نامجومطلق: با انگیزه بالا به دنبال پیروزی مقابل الاهلی هستیم

نامجومطلق: با انگیزه بالا به دنبال پیروزی مقابل الاهلی هستیم

مربی استقلال می‌گوید با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنانش دارند، به دنبال پیروزی مقابل الاهلی عربستان هستند.

به گزارش مشهدنیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دلیل کسالت در کنفرانس خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان حضور پیدا نکرد و به جای او، مجید نامجومطلق در این نشست شرکت کرد.

مجید نامجو مطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:‌ بازی سختی با الاهلی داریم اما تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. دومین بازی ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنان ما کیفیت خوبی قرار دارند و می‌توانند جای بازیکنان مصدوم ما را پر کنند. با توجه به انگیزه‌ای که داریم، به دنبال سه امتیاز این بازی هستم. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و دو بار به فینال صعود کردیم و از تیم‌های پرافتخار این رقابت‌ها هستیم و می‌دانم که بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش مشهدنیوز، دو تیم فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان از ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه در ورزشگاه جابر الاحمد کویت به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.