۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 5536
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2019 - 17:17 |

نظر ناظر و کارشناس داوری درباره ضربه یزدانی به سر نعمتی و محرومیت احمدزاده

نظر ناظر و کارشناس داوری درباره ضربه یزدانی به سر نعمتی و محرومیت احمدزاده حسین عسگری و حیدر سلیمانی معتقدند برخورد زانو سیاوش یزدانی به سر سیامک نعمتی عمدی بوده و این بازیکن مستحق دریافت کارت زرد بوده است. به گزارش مشهدنیوز،داربی روز گذشته پایتخت با جنجال فراوان و برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال […]

نظر ناظر و کارشناس داوری درباره ضربه یزدانی به سر نعمتی و محرومیت احمدزاده

نظر ناظر و کارشناس داوری درباره ضربه یزدانی به سر نعمتی و محرومیت احمدزاده

حسین عسگری و حیدر سلیمانی معتقدند برخورد زانو سیاوش یزدانی به سر سیامک نعمتی عمدی بوده و این بازیکن مستحق دریافت کارت زرد بوده است.

به گزارش مشهدنیوز،داربی روز گذشته پایتخت با جنجال فراوان و برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال به پایان رسید. چیزی که بیش از همه دیده شد، درگیری و برخوردهای بازیکنان دو تیم در اواخر بازی بازی بود. جایی که سیاوش یدانی با زانو ضربه‌ای را به سیامک نعمتی می‌زند و حمله فرشاد احمدزاده به او، باعث به وجود آمدن درگیری‌ها و بی‌اخلاقی‌های شب گذشته شد.

به گزارش مشهدنیوز، حسین عسگری، ناظر بازی دیشب درباره این صحنه بیان کرد: طبق قانون ناظران بازی نمی‌توانند صحبت کنند اما چیزی که من در فیلم درگیری مشاهده کردم آن است که سیاوش یزدانی از عمد به سر بازیکن پرسپولیس می‌زند و به دلیل کم بودن شدت ضربه، داور می‌توانست او را با کارت زرد جریمه کند. هم‌چنین فرشاد احمدزاده اصلی‌ترین دلیل شروع درگیری‌ها بود که به درستی جریمه شد و کمیته انضباطی هم تصمیم درستی درباره این بازیکن گرفت.

به گزارش مشهدنیوز، هم‌چنین حیدر سلیمانی دیگر کارشناس داوری درباره این صحنه می‌گوید: می‌توان ضربه سیاوش یزدانی را عمدی قلمداد کرد و کارت زرد را برایش در نظر گرفت اما شروع‌کنندگان اصلی درگیری فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل‌زاده بودند و کارت زرد بنیادی‌فر به سیامک نعمتی که در درگیری‌ها حضور نداشت درست نبود.

با وجو این نظرات، کمیته انضباطی فرشاد احمدزاده را تا اطلاع ثانوی از فوتبال بازی کردن محروم کرده است و مسببان درگیری داربی ۹۰ پایتخت را در بیانیه‌ای به این کمیته احضار کرده است و باید دید چه جریمه و سرنوشتی در انتظار این افراد خواهد بود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.