۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22721
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2024 - 13:11 |

هشدار انتخاباتی اوباما به بایدن

هشدار انتخاباتی اوباما به بایدن همزمان با کاهش محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها و پیشتازی دونالد ترامپ جهت بازگشت احتمالی به کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده از مشاوران بایدن خواست تا با مشارکت تصمیم‌گیرندگان سطح بالا، کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور را تقویت کنند. به گزارش مشهدنیوز، روزنامه […]

هشدار انتخاباتی اوباما به بایدن

هشدار انتخاباتی اوباما به بایدن

همزمان با کاهش محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها و پیشتازی دونالد ترامپ جهت بازگشت احتمالی به کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده از مشاوران بایدن خواست تا با مشارکت تصمیم‌گیرندگان سطح بالا، کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور را تقویت کنند.

به گزارش مشهدنیوز، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابعی مطلع در مقاله‌ای نوشت که اوباما و بایدن در ماه‌های اخیر طی یک ناهار خصوصی در کاخ سفید درباره کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا گفت‌وگو کرده‌اند.

این روزنامه تاکید کرده که اوباما در حین صحبت پیرامون کارزار انتخاباتی جو بایدن و انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا «پر شور و هیجان» بوده و این درحالی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و رقیب احتمالی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ در بسیاری از نظرسنجی‌ها پیشتاز بوده است.

باراک اوباما که چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحده بود و توانست در انتخابات ۲۰۱۲ مجددا رئیس‌جمهور این کشور شود، دلیل موفقیت خود را «برخی دستیاران ارشد» می‌داند که مسئولیت کارزار انتخاباتی‌اش را برعهده داشتند؛ به همین دلیل او از رویکرد جو بایدن که کاری با مشاوران و دستیارانش در کاخ سفید ندارد، انتقاد کرد.

افراد مطلعی که نام خود را فاش نکردند، به روزنامه واشنگتن پست گفتند اوباما به هیچ چیز خاصی در ساختار کارزار انتخاباتی اشاره نکرد اما پیشنهاد داد همزمان با اینکه ترامپ ظاهرا نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواهان است، کارزار جو بایدن باید «جسورانه و به طور جدی به کار خود ادامه دهد».

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا به هیچ شخص خاصی برای استخدام اشاره نکرد اما ظاهرا گفته که «دیوید پلوف» استراتژیست ارشد اوباما که رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۰۸ او را رهبری می‌کرد، مثال شخصی است که می‌تواند به بایدن کمک کند.

کارزار انتخاباتی جو بایدن و سخنگوی باراک اوباما به درخواست اظهار نظر از سوی روزنامه واشنگتن پست پاسخ نداده‌اند.

نتایج نظرسنجی جدید از سوی شرکت افکارسنجی «آمریکن ریسرچ گروپ» که در بازه زمانی ۱۷ الی ۲۰ دسامبر (۲۶ الی ۲۹ آذر) انجام شد، نشان می‌دهد که تنها ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد جو بایدن را در ریاست جمهوری کشورشان تایید می‌کنند، در حالی که ۵۷ درصد گفتند عملکرد او را تایید نمی‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.