۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26529
  پرینتخانه » سیاست خارجی, تیتر یک تاریخ انتشار : 14 آوریل 2024 - 2:19 |

هشدار نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و اسرائیل

هشدار نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و اسرائیل در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و رژیم صهیونیستی بابت تشدید تنش در منطقه هشدار داد. به گزارش مشهدنیوز، نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان […]

هشدار نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و اسرائیل

هشدار نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و اسرائیل

در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و رژیم صهیونیستی بابت تشدید تنش در منطقه هشدار داد.

به گزارش مشهدنیوز، نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد.

نمایندگی ایران تهدید کرد اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.