۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 19524
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصاد کلان, انرژی, ایران, تولید و تجارت, تیتر یک, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, عمران و اشتغال, لیگ قهرمانان آسیا, والیبال, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 22 جولای 2022 - 12:30 |

والیبال ایران جایگاه خود را از سامورایی‌ها پس گرفت

تیم ملی والیبال ایران با کسب یک رتبه بالاتر از تیم ملی والیبال ژاپن، در رده هشتم جهان ایستاد.
والیبال ایران جایگاه خود را از سامورایی‌ها پس گرفت

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال در رقابتی مهم به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

والیبال ایران که در این بازی عملکرد خوبی داشت توانست دو ست از رنک یک جهان بگیرد. همچنین پس از شکست سنگین ژاپن مقابل فرانسه (۳ بر صفر) در مرحله یک چهارم نهایی، تیم ملی والیبال ژاپن که در رده بندی جهانی بالاتر از ایران قرار داشت به رتبه نهم جهان سقوط کرد و والیبال ایران با یک پله صعود توانست در رده هشتم بایستد تا ایران همچنان تیم نخست آسیا باشد.

تیم ملی والیبال لهستان همچنان با مجموع ۳۹۱ امتیاز در رده اول جهان قرار دارد. پس از آن به ترتیب تیم‌های برزیل و فرانسه با ۳۶۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

نکته جالب این رده بندی، حضور تیم ملی والیبال روسیه با ۳۵۲ امتیاز در رده چهارم جهان است. روسیه که به دلیل تحریم فدراسیون جهانی والیبال در این مسابقات حضور ندارد جایگاه خود را حتی با وجود بازی نکردن مقابل حریفان، حفظ کرده است!

تیم ملی والیبال ایران که در رده هفتم لیگ ملت‌های والیبال قرار گرفت، با ۲۷۸ امتیاز در رده هشتم و والیبال ژاپن با ۲۷۳ امتیاز در رده نهم رده بندی جهانی قرار دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.