- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
واکنش تند رونالدو به داور چهارم!
لعنتی 2 پنالتی پرتغال را نگرفتی واکنش تند رونالدو به داور چهارم! به گزارش مشهدنیوز، کریستیانو رونالدو پس از شکست 2-0 پرتغال در دیدار دوستانه مقابل اسلوونی با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد. این فوق ستاره 39 ساله در بازی قبلی مقابل سوئد کنار تیمش حضور نداشت و شب گذشته به ترکیب اصلی بازگشت تا در […]
لعنتی 2 پنالتی پرتغال را نگرفتی
واکنش تند رونالدو به داور چهارم!
به گزارش مشهدنیوز، کریستیانو رونالدو پس از شکست 2-0 پرتغال در دیدار دوستانه مقابل اسلوونی با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد. این فوق ستاره 39 ساله در بازی قبلی مقابل سوئد کنار تیمش حضور نداشت و شب گذشته به ترکیب اصلی بازگشت تا در ورزشگاه خانگی اسلوونی بازی کند.
پرتغال با 11 برد متوالی در بازیهای گذشته وارد این بازی شده بود و احتمال شکست تیم تحت هدایت روبرتو مارتینز بسیار کم بود. با این حال، گلهای آدام سرین و تیمی السنیک موجب برتری میزبان شد که در مقابل رونالدو را خشمگین کرد.
پس از سوت پایان بازی مشخص شد که رونالدو با عصبانیت درحال ترک زمین است. او به نزدیکی خط کناری که رسید خطاب به داور چهارم با انگشت دستانش عدد 2 را نشان داد.
رونالدو , کریستیانو رونالدو
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.



