۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 18668
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, خانواده, دیگر رسانه ها, رسانه, سلامت, سینما, شهری, فرهنگی, هنرهای تجسمی, ویژه تاریخ انتشار : 06 ژوئن 2022 - 12:08 |

واکنش تند سینماگران به توهین رائفی‌پور: جوانک ابله ساکت باش!

مهراب قاسمخانی، فیلمنامه نویس و بازیگر در واکنش به توهین رائفی پور به اهالی سینما متنی را در اینستاگرام منتشرکرد.
واکنش تند سینماگران به توهین رائفی‌پور: جوانک ابله ساکت باش!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تازه نیوز، حمید فرخ‌نژاد، بازیگر شناخته شده در استوری ای در صفحه اینستاگرامش در مورد رائفی‌پور نوشت: کاش شمایی که بعد از چهل‌واندی سال خیمه سنگین روی ثروت و قدرت و دسترسی به انواع امکانات و رانت‌ها و ایجاد انواع سرکوب و ممنوعیت و محرومیت برای ما، هنوز موفق به تولید دو تا هنرمند یک ریالی هم نشدید و کماکان مجبورید برای ترویج فرهنگ و هنر موردعلاقه‌تون از زور و باتوم و گشت و گشت ارشاد و ساندیس استفاده کنید، جای ارزشگذاری روی دیگران به همون وظیفه خطیر و حیاتی فراماسون‌یابی خودتون بپردازید. خوشبختانه در فضای ما هنوز اون مقدار شرافت وجود داره که خودمون در جهت پاکسازی بیش‌ترش اقدام می‌کنیم. فضای شما در چه حاله؟ پرده که کنار بره چه چیزایی نمایان می‌شه؟
پ‌ن: جا داره یادی هم از مدیران صداوسیما و ارشاد بکنیم که به جای پاسخ‌گویی و شکایت از این استندآپ‌کمدین‌های ارزشی کم‌استعداد، رویه تهدید مستقیم هنرمندان رو پیش گرفتن.

حمید فرخ نژاد رائفی پور

مهراب قاسمخانی، فیلمنامه نویس و بازیگر نیز در واکنش به توهین رائفی پور به اهالی سینما همین متن را در اینستاگرام منتشرکرد.

محمدحسین قاسمی، تهیه کننده سینما نیز در واکنش به این توئیت، ضمن انتقاد از سکوت خانه سینما یک استوری منتشر کرد و نوشت: «جوانک ابله، تعمیم مسائل عده‌ای اندک در سینما به کل فعالین شریف این عرصه، یا از سر حماقت و عداوت شماست یا رشد یافته فضایی هستید که تجاوز امری عادی و روزمره برایتان است. زین پس برخلاف گذشته‌ات قبل از نشخوار هر سخنی به محتوای آن توجه کن.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.