۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 14464
  پرینتخانه » اجتماعی, شهری, فرهنگی تاریخ انتشار : 01 فوریه 2022 - 13:00 |

واکنش سازمان زیباسازی به اکران پرچم چین روی برج آزادی/ شهرداری در جریان نبود

روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: بنیاد رودکی با تعامل سفارت چین و انجمن دوستی ایران و چین اکران پرچم چین روی برج آزادی را انجام داده و شهرداری تهران در جریان این اکران نبوده است.
واکنش سازمان زیباسازی به اکران پرچم چین روی برج آزادی/ شهرداری در جریان نبود

“محمد جواد زمان آبادی” روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره چرایی اکران پرچم چین بر روی سازه برج آزادی در شب دوزاده بهمن گفت: سازه برج آزادی در حیطه اختیارات شهرداری تهران و سازمان زیباسازی نیست. سازه برج در اختیار بنیاد رودکی است که مسئولیت اختیارات کارهایی که در آنجا انجام می‌شود با بنیاد است.البته محوطه بیرونی برج در اختیار شهرداری منطقه ۹ شهرداری تهران است.او با بیان اینکه مدیریت محتواهای منتشر شده روی برج میلاد با بنیاد رودکی است، اظهار کرد: در سال‌های گذشته به واسطه تعامل شهرداری و وزارت ارشاد، شهرداری نیز ویدئومپینگ اجرا می‌کند. در مورد این ماجرا درخواستی برای اکران تبریک سال نوی چینی آمده بود و با توجه به پر تعداد بودن پویش‌های فرهنگی ایران در دهه فجر شهرداری تهران مخالفت کرد و گفت امکان پذیر نیست و قرار شد به شیوه دیگری در یکی از سازه‌های تهران انجام شود. زمان‌آبادی گفت: بنیاد رودکی با تعامل سفارت چین و انجمن دوستی ایران و چین اکران کرده و شهرداری تهران در جریان اکران شب گذشته نبوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.