۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 9 May , 2024
شناسه خبر : 14461
  پرینتخانه » دیگر رسانه ها, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 01 فوریه 2022 - 12:53 |

گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد/پرسپولیسی‌ها شارژ مالی شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مخالفت با استعفایش به تمرین این تیم بازگشت.
گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد/پرسپولیسی‌ها شارژ مالی شدند

یحیی گل‌محمدی که چهار روز پس از دیدار تیمش برابر فولاد در اعتراض به مشکلات مالی استعفا داده بود، چهار روز هم در تمرینات تیمش شرکت نکرد و خواستار حال مشکلات مالی تیم شده بود.دیشب (دوشنبه) گل‌محمدی بعد از گفت‌وگو با درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پذیرفت به تمرینات بازگردد و این موضوع را نیز با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد. حالا صبح امروز(سه‌شنبه) گل‌محمدی در محل تمرین تیمش حضور یافت تا به نگرانی‌های هواداران پرسپولیس پایان دهد.تیم فوتبال پرسپولیس در جریان سوپرجام فوتبال ایران ۱۸ بهمن در سیرجان به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز بخش دیگری از قرارداد خود را دریافت کردند.پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی، مدیران این باشگاه درصدد حل مشکلات این باشگاه برآمدند و در ادامه با پرداخت ۷ درصد از مطالبات اعضای تیم به آن‌ها وعده دادند که ۸ درصد دیگر نیز در روزهای آینده به حساب‌شان واریز می‌شود.حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد ۸ درصد از قرارداد اعضای تیم به حساب‌شان واریز شده تا به این ترتیب میزان دریافتی‌های پرسپولیسی ها به ۳۵ درصد برسد.یحیی گل‌محمدی در حالی امروز به تمرین پرسپولیس بازگشت که برای بازگشت به تیم شرط گذاشته بود که پرداختی‌ها به ۵۰ درصد برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.