Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 6261
  پرینتخانه » تیتر یک, سیاست خارجی تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2019 - 16:18 |

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم وزیر ارتباطات توسط آمریکا

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم وزیر ارتباطات توسط آمریکا سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم وزیر ارتباطات کشورمان توسط آمریکا را محکوم و آن را گویای برخورد سیاسی و ابزاری این کشور با محیط اینترنت آزاد دانست. به گزارش مشهدنیوز، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره خاطر نشان کرد: همگان آگاه‌ هستند که […]

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم وزیر ارتباطات توسط آمریکا

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم وزیر ارتباطات توسط آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم وزیر ارتباطات کشورمان توسط آمریکا را محکوم و آن را گویای برخورد سیاسی و ابزاری این کشور با محیط اینترنت آزاد دانست.

به گزارش مشهدنیوز، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره خاطر نشان کرد: همگان آگاه‌ هستند که دولت کنونی آمریکا ارزشی برای اصول و ارزشهای دمکراتیک، شفافیت و حقوق بشر از جمله آزادی اینترنت برای دیگران قائل نیست و نگاهی به سوابق و کارنامه این دولت در اِعمال فشار بر مدیران شرکت‌ها و شبکه های بزرگ اجتماعی و ارتباطاتی از جمله توییتر به منظور قطع دسترسی صداهای مخالف، گویای برخورد سیاسی و ابزاری این دولت با محیط اینترنت آزاد است.

روز گذشته و در ادامه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه کشورمان، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری‌ این کشور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را تحریم کرد.

انتهای پیام/

دبیر: مصطفی مُکاری

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.