۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 13430
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 سپتامبر 2021 - 13:43 |
عبدالملکی گفت:دولت این عزم را دارد که در یک بستر و فرایند قانونی به جاماندگان سهام عدالت هم سهام واگذار شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال

حجت عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت این عزم را دارد که در یک بستر و فرایند قانونی به جاماندگان سهام عدالت هم سهام واگذار شود و با تصمیم دولت و محوریت وزارت اقتصاد تا آخر سال این واگذاری انجام شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: محور اقدامات اساسی همچون […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال

حجت عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت این عزم را دارد که در یک بستر و فرایند قانونی به جاماندگان سهام عدالت هم سهام واگذار شود و با تصمیم دولت و محوریت وزارت اقتصاد تا آخر سال این واگذاری انجام شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: محور اقدامات اساسی همچون مقررات‌زدایی و مبارزه با تعارض منافع باید تعاون باشد؛ در چنین شرایطی این بخش از کنج عزلت و غربت خارج خواهد شد.

به گفته وزیر کار، اصل کار مورد تأیید دولت قرار گرفته و امیدواریم تعاونی‌های سهام عدالت احیا شوند و ظرفیت آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

عبدالملکی گفت: در بحث تعاونی‌های سهام عام نیز انتظار داریم با قوانین مشخصی که در سند توسعه تعاون آمده از بازار سرمایه هم کمک بگیریم و مشوق‌های دولتی و تسهیل‌گری‌های حوزه اقتصاد را با اولویت بخش تعاون صورت دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.