۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22610
  پرینتخانه » تیتر یک, دولت تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2024 - 14:00 |

وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با انفجارهای تروریستی کرمان دستگیر شدند

وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با انفجارهای تروریستی کرمان دستگیر شدند وزیر کشور خبر داد: برخی از عواملی که در انفجارهای کرمان نقش داشتند، دستگیر شدند. به گزارش مشهدنیوز، احمد وحیدی درباره پیگیری های انجام شده برای برخورد با عوامل انفجارهای تروریستی کرمان اظهار کرد: با توانمندی سرویس‌های اطلاعاتی کشور، سرنخ های بسیار خوبی […]

وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با انفجارهای تروریستی کرمان دستگیر شدند

وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با انفجارهای تروریستی کرمان دستگیر شدند

وزیر کشور خبر داد: برخی از عواملی که در انفجارهای کرمان نقش داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش مشهدنیوز، احمد وحیدی درباره پیگیری های انجام شده برای برخورد با عوامل انفجارهای تروریستی کرمان اظهار کرد: با توانمندی سرویس‌های اطلاعاتی کشور، سرنخ های بسیار خوبی پیدا شد و برخی از کسانی که در این حادثه تروریستی نقش داشتند، دستگیر شدند که اطلاعات کامل توسط دستگاه های اطلاعاتی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه الان کار در کنترل دستگاه های اطلاعاتی است، افزود: با جریان های تروریستی مورد حمایت رژیم های تروریست‌پرور با سرعت مقابله می شود.

وحیدی درباره آمار شهدا نیز گفت: ۵۴ شهید زن و ۳۴ شهید مرد هستند. از این تعداد ۱۲ مهاجر افغانستانی هستند. ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال و ۳۰ نفر زیر ۱۸ سال سن دارند. ۵۴ شهید در کرمان دفن شده و سایر شهدا در شهرهای خود دفن خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.