Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 795
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 13 نوامبر 2018 - 13:24 |

پبوند دوباره تیام و جپارف با استقلال؟

پبوند دوباره تیام و جپارف به استقلال؟ هجوم مدیربرنامه‌های مختلف پس از ابراز علاقه جپارف برای بازگشت به استقلال، باعث شده تا شانس حضور جپارف در استقلال کم شود. به گزارش مشهدنیوز، در حالی که این روزها بحث بازگشت بازیکنان خارجی یعنی مامه تیام و سرور جپارف مطرح شده، به نظر می‌رسد حضور مهاجم سنگالی فعلی […]

پبوند دوباره تیام و جپارف با استقلال؟

پبوند دوباره تیام و جپارف به استقلال؟

هجوم مدیربرنامه‌های مختلف پس از ابراز علاقه جپارف برای بازگشت به استقلال، باعث شده تا شانس حضور جپارف در استقلال کم شود.

به گزارش مشهدنیوز، در حالی که این روزها بحث بازگشت بازیکنان خارجی یعنی مامه تیام و سرور جپارف مطرح شده، به نظر می‌رسد حضور مهاجم سنگالی فعلی عجمان شانسی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان ندارد زیرا استقلالی‌ها تمایلی برای جذب دوباره این مهاجم ندارند.

علت اصلی این موضوع عملکرد نامناسب تیام در باشگاه فعلی‌اش است که باعث شده کادرفنی استقلال تمایلی برای به خدمت گرفتن دوباره مهاجم ناآماده این روزهای عجمان نداشته باشد. دلیل مهم و بعدی آبی‌ها برای جذب تیام در نیم فصل مبلغ بالای رضایتامه این بازیکن است که استقلال اگر او را بخواهد، باید مبلغ بالایی به تیم اماراتی پرداخت کند که با وضعیت اقتصادی استقلالی‌ها بحث حضور تیام در استقلال منتفی است.

همچنین سرور جپارف که نیم‌فصلی را در تیمی قزاقستانی سپری کرد و بازی‌های کمی نیز برای تیمش به میدان رفت، دوباره تمایل خود را برای بازگشت به استقلال نشان داده است. البته پس از ابراز علاقه این هافبک ازبکستانی، بسیاری از مدیربرنامه‌ها و دلالان به این بازیکن پیام دادند که واسطه حضور در جمع شاگردان شفر باشند. یکی از این افراد، شخصی است که قرار بود ۱۳۶ هزار دلار برای بدهی استقلال به جپارف دهد اما تنها ۱۳ دلار به این بازیکن داد. هجوم این مدیربرنامه‌ها باعث شده تا شانس بازگشت هافبک بازیساز فصل قبل استقلال به این تیم به کمتر شود چراکه استقلالی‌ها اگر بخواهند این بازیکن را جذب کنند، از طریق این افراد اقدام به مذاکره نخواهند کرد و بدون واسطه با خود جپارف مذاکره می‌کنند.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند که عده‌ای از دلالان درحالی بحث حضور جپارف را داغ می‌کنند که تنها به فکر سود شخصی از این قضیه هستند و دلیلی ندارد که در راستای اهداف آن‌ها اقدامی بکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها
, ,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.