۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 2236
  پرینتخانه » آخرین اخبار, شهری تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2019 - 18:06 |
نماینده مردم کرمان و راور خبر داد

پرداخت مطالبات درمان بازنشستگان صندوق فولاد استان کرمان

عکس تزئینی است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از مطالبات صندوق بازنشستگان فولاد استان به مراکز درمانی استان کرمان خبر داد. به گزارش مشهدنیوز،  محمدمهدی زاهدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: صندوق بازنشستگی فولاد استان از سال ۹۲، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به […]

پرداخت مطالبات درمان بازنشستگان صندوق فولاد استان کرمان

عکس تزئینی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از مطالبات صندوق بازنشستگان فولاد استان به مراکز درمانی استان کرمان خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز،  محمدمهدی زاهدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: صندوق بازنشستگی فولاد استان از سال ۹۲، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی استان بدهکار و اخیرا به قراردادهای مراکز درمانی استان و عدم ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد منجر شده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و نشست با رئیس جمهور، وزیر کار ورفاه اجتماعی و مدیران کشوری، بیش از یک سوم از طلب بازنشستگان فولاد به مراکز درمانی پرداخت و پیگیر پرداخت مابقی آن از سوی صندوق فولاد کشوری هستیم تا لغو قرارداد از سوی مراکز درمانی استان صورت نگیرد.

وی دررابطه با لایحه بودجه سال ۹۸ اظهار کرد: در این لایحه قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره ۷، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نشستی با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای کانون‌های بازنشستگی فولاد کشور برگزار و مقرر گردید به مشکلات بازنشستگان فولاد در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.