۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 22038
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2023 - 23:16 |

پرسپولیس: VAR نمیخواهیم، استقلال: آنها با VAR نیمه دوم جدول بودند!

دستاوردهای داربی؛ پرسپولیس: VAR نمیخواهیم، استقلال: آنها با VAR نیمه دوم جدول بودند! ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش مشهدنیوز، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با شکست امیرمحمد یزدانی، علیرضا کریمی و مبین عظیمی همراه بود. در مهمترین دیدارهای […]

پرسپولیس: VAR نمیخواهیم، استقلال: آنها با VAR نیمه دوم جدول بودند!

دستاوردهای داربی؛

پرسپولیس: VAR نمیخواهیم، استقلال: آنها با VAR نیمه دوم جدول بودند!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش مشهدنیوز، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با شکست امیرمحمد یزدانی، علیرضا کریمی و مبین عظیمی همراه بود.

در مهمترین دیدارهای رقابت های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، علی سوادکوهی در نخستین حضور خود در این وزن، پس از برتری ۱۰ بر صفر مقابل شرف بیانی، در یک مبارزه حساس مقابل علیرضا کریمی چهره شاخص و با تجربه کشتی ایران و دارنده یک نقره و ۲ برنز جهان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید.

خلاصه بازی پرسپولیس ۱ – ۱ استقلال

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۲ تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این اولین داربی بود که با حضور کمک داور ویدیویی برگزار شد.

نکونام: اگر VAR نبود، ۳ امتیاز می‌گرفتند

سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال می‌گوید آخرین مصاحبه مطبوعاتی وی در حضور صداوسیما است و بهتر است با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند و مجری‌های دوزاری که به باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی می‌کنند حرف بزنند!

جواد نکونام در نشست خبری پس از داربی ۱۰۲ پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، ‌اظهار کرد: امروز تولد ناصرخان حجازی یکی از اسطوره‌های فوتبال کشور است و خداوند رحمت کند ایشان را. ما ناراحت هستیم که بین ما نیستند.

گل‌محمدی: بازی بدون VAR قشنگ‌تر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دیدار خوب و جانداری در داربی ۱۰۲ رقم خورد و تیمش به خوبی بازی را مدیریت کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از داربی ۱۰۲ پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، ‌اظهار کرد: در مجموع بازی خوب و جانداری بود. نیمه اول توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم و گردش توپ خیلی خوبی داشتیم. یک تا دو موقعیت خیلی خوب هم به دست آوردیم و توانستیم این بازی را به خوبی مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم.

بیرانوند: گزارشگر بیشتر از VAR با داور در ارتباط بود!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران پرسپولیس می‌گویم که به تیمشان و باشگاه بزرگ پرسپولیس افتخار کنند.

به گزارش مشهدنیوز، علیرضا بیرانوند پس از تساوی تیمش در داربی ۱۰۲ اظهارکرد: حیف شد و به قول «نقی معمولی» (شخصیت سریال پایتخت) سه امتیاز در مشتمان بود و می‌توانستیم آن را بگیریم. امروز بازیکنانمان یک بازی خیلی خوب انجام دادند و همه امروز یک بازی یک طرفه را دیدند. از بابت مالکیت توپ و پاس‌های زیادی که داشتیم نشان دادیم که لیاقت گل زدن به استقلال را داریم. استقلال هم تیم بزرگی است و مشخص بود که برای نباختن آمده بودند.

مهدی‌پور: صداوسیما جای دلقک بازی نیست!

هافبک تیم استقلال با انتقاد از مجریان صداوسیما گفت: صداوسیمای یک مملکت جای نمک ریختن و دلقک بازی نیست.

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم استقلال پس از تساوی داربی ۱۰۲، با حضور در جمع خبرنگاران راجع به این بازی گفت: نیمه اول پرسپولیس بیشتر توپ را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی به آن‌ها ندادیم. برنامه ما این بود که اگر آن‌ها توپ را هم داشتند موقعیتی به این تیم ندهیم که فکر می‌کنم همین اتفاق هم افتاد و به آن‌ها موقعیت چندانی ندادیم.

انتقاد تند چشمی از شادی پس از گل بازیکن پرسپولیس: افتضاح بود

بازیکن تیم استقلال گفت: کسانی که حرف از حرمت و احترام می‌زنند اول خودشان را درست کنند؛ اینکه پیراهن قرمز را جلوی هواداران استقلال درآوردند افتضاح بود.

به گزارش مشهدنیوز، روزبه چشمی پس از تساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر در جمع خبرنگاران بیان کرد: از لحاظ فنی صحبت کنم تیم سرتر میدان بودیم. داربی بازی نیست که پنج، شش موقعیت گل داشته باشد و باید از همان موقعیت‌های کمی که به دست می‌آید نهایت استفاده را ببریم. ما باید موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم و معتقدم که باید بازی را می‌بردیم.

هاشمی نسب: من با مادرم هم ۱۵ سال هم خانه نبودم

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در داربی به حقش نرسید.

مهدی هاشمی نسب پس از تساوی در داربی ۱۰۲، اظهار کرد: پس از خوشحالی گل تساوی، در شادی گل با سهرابیان سر به سر شدم و دچار آسیب دیدگی شدم. او ادامه داد: خدا را شکر امروز VAR بود، وگرنه سه امتیاز پر.

حسینی: پرسپولیسی‌ها از ۱۱ هفته در ۴ بازی با داوری برده‌اند

کاپیتان تیم استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها از ۱۱ هفته لیگ در ۴ بازی با داوری برده‌اند و طبیعی است الان از آمدن VAR ناراحت باشند.

به گزارش مشهدنیوز، سید حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال پس از داربی ۱۰۲ و تساوی یک – یک بازی، در جمع خبرنگاران گفت: اشتباه پیش می‌آید اما خدا را شکر به بازی برگشتیم. خیلی خوشحال هستم که VAR در این دیدار بود وگرنه مثل داربی‌های قبل کار را برای آن‌ها در می‌آوردند.

او ادامه داد: من شنیدم که دوستان معترض بودند چرا VAR آورده‌اند. طبیعی است تیمی که در ۱۱ هفته ۴ هفته را با داوری برنده بازی شده معترض باشد. بازی با آلومینیوم، ذوب‌آهن، گل‌گهر و هوادار را ببینید، اگر آن امتیازات را با اشتباهات داوری نمی‌گرفتند الان پایین جدول بودند.

پرسپولیس یک – یک استقلال

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۲ پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش مشهدنیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته پنجم (معوقه) از بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند. این در حالی بود که لیگ برتر ۱۲ هفته را پشت سر گذاشته و قبل از شروع این دیدار شاگردان جواد نکونام از ۱۱ بازی ۲۴ امتیاز به دست آورده و صدرنشین بودند و شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی نیز از ۱۰ بازی، ۲۰ امتیاز را کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

حساب‌شان را خالی می‌کنند تا پاداشم را برداشت نکنم!

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: ۳ سال است برای گرفتن پاداش پارالمپیک توکیو از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تلاش می‌کنم و هر بار بعد از شکایت، مدیرکل عوض می‌شود و تلاشم بی‌نتیجه می‌ماند.

مهدی اولاد درباره وضعیت مچ پایش که در جریان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دچار شکستگی شده بود، اظهار کرد: در جریان بازی های پاراآسیایی قوزک پای راستم هنگام پرتاب وزنه دچار شکستگی شد و رنگ مدالم از طلا به نقره تغییر پیدا کرد. در حال حاضر با گذشت ۲ ماه از بازی‌های پاراآسیایی با انجام عمل پی آر پی شکستگی پایم بهبود پیدا کرده و تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربی تیم ملی به صورت غیرمتمرکز در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و شرایطم راضی کننده است.

گل‌محمدی: بازی بدون VAR قشنگ‌تر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دیدار خوب و جانداری در داربی ۱۰۲ رقم خورد و تیمش به خوبی بازی را مدیریت کرد.

به گزارش مشهدنیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از داربی ۱۰۲ پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، ‌اظهار کرد: در مجموع بازی خوب و جانداری بود. نیمه اول توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم و گردش توپ خیلی خوبی داشتیم. یک تا دو موقعیت خیلی خوب هم به دست آوردیم و توانستیم این بازی را به خوبی مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم.

 پارگی ابرو و شکستن سر هاشمی‌نسب در داربی

مربی استقلال اعلام کرد که به دلیل خوشحالی بعد از گل کوین یامگا بود که سرش شکست.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.