Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 11672
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2020 - 19:18 |

پیامک اعمال جریمه برای رانندگان کالاهای اساسی ارسال نشود

دادستان بندرانزلی: پیامک اعمال جریمه برای رانندگان کالاهای اساسی ارسال نشود  مشهدنیوز/گیلان دادستان بندرانزلی، با تاکید بر اینکه نباید پیامک اعمال جریمه تردد برای رانندگان در حوزه جابه جایی کالاهای اساسی برود، افزود: فرستادن پیامک برای همه می تواند تبعات ترس را داشته باشد. سیدرحمان سیدزاده در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در فرمانداری شهرستان […]

پیامک اعمال جریمه برای رانندگان کالاهای اساسی ارسال نشود

دادستان بندرانزلی:

پیامک اعمال جریمه برای رانندگان کالاهای اساسی ارسال نشود

 مشهدنیوز/گیلان دادستان بندرانزلی، با تاکید بر اینکه نباید پیامک اعمال جریمه تردد برای رانندگان در حوزه جابه جایی کالاهای اساسی برود، افزود: فرستادن پیامک برای همه می تواند تبعات ترس را داشته باشد.

سیدرحمان سیدزاده در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای کرونایی هستیم بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی بیش از پیش نیاز به توجه دارد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس اداره با توجه به جایگاهی که دارد، باید پیگیر حل و فصل مسائل آن حوزه باشد، گفت: در بخش فعالیت رانندگانی که کالاهای اساسی را به شهرستان می‌آورند از امروز به دنبال رفع این معضل برویم تا فعالان این عرصه و رانندگان دچار دلهره نشوند.

سیدزاده با تاکید بر اینکه نباید پیامک اعمال جریمه تردد برای رانندگان در حوزه جابه جایی کالاهای اساسی برود، افزود: فرستادن پیامک برای همه می تواند تبعات ترس را داشته باشد.

دادستان بندر انزلی تاکید کرد: برای اینکه در کالاهای اساسی به مشکل برنخوریم پلاک ماشین های فعال این حوزه امروز اخذ شده و از طریق فرمانداری به استان و راهنمایی و رانندگی ارسال شود که نه پیامک به آنها برود و نه اعمال جریمه تردد بر آنها اعمال شود.

رحمان زاده گفت: برای تصمیم گیری درست و اینکه بتوانیم آمادگی اقدامات لازم و به موقع را داشته باشیم آمار ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا در انزلی جمع آوری شود.

مبتلایان کرونا به موقع به بیمارستان مراجعه کنند

مرتضی فلاح، رئیس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی نیز با اشاره به اینکه در سیستم درمانی هیچ کدام از وضعیت های زرد، نارنجی یا قرمز برای ما فرقی نمی کند زیرا ما همواره در خدمت همه شهروندان هستیم، اظهار کرد: حتی اگر وضعیت قرمز باشد ما نمی توانیم کادر اداری یا درمانی را کاهش داده یا تعطیل کنیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی با تاکید بر اینکه انزلی نسبت به گذشته در حالت پایدار قرار دارد، تصریح کرد: برداشت اولیه که حتما سن بالا درگیر کرونا می شود اشتباه است و ما حتی در سنین پایین ابتلا به این ویروس را شاهد هستیم.

فلاح با اشاره به اینکه مهمترین معضل عدم مراجعه به موقع در صورت ابتلا به کروناست، گفت: عده ای از افراد عقیده دارند اگر به عنوان کرونایی بستری شوم انگ اجتماعی می خوریم؛ در صورتی که این دیدگاه اشتباه است.

وی با بیان اینکه این مسئله باعث شده بسیاری از بیماران زمانی به بیمارستان مراجعه می‌کنند که سطح اکسیژن خون بسیار پایینی دارند و زمانی که سی.تی اسکن انجام می شود درگیری ریه بالای ۷۰ درصد است، تاکید کرد: در چنین شرایطی به موقع نمی توانیم به بیمار کمک کنیم.

فلاح با بیان اینکه در حال حاضر میزان ابتلا در سنین بالا یک مقدار کاهش پیدا کرده و شاهد افزایش نسبی در سنین جوانتر هستیم، تصریح کرد: شاید یکی از دلایل آن مراقبت خوبی است که افراد در سنین بالا انجام می‌دهند و شاهد هستیم که معمولا جوان‌ها دیر مراجعه می‌کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.