۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23001
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فوتبال, ورزشی تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2024 - 23:12 |

پیروزی مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی در آغاز جام ملت های آسیا

میزبان جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا توانست در اولین گام لبنان را از پیش رو بردارد. به گزارش مشهدنیوز، جام ملت های فوتبال آسیای ۲۰۲۳ با برگزاری دیدار قطر میزبان و لبنان در ورزشگاه لوسیل شروع شد و دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با […]

پیروزی مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی در آغاز جام ملت های آسیا

میزبان جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا توانست در اولین گام لبنان را از پیش رو بردارد.

به گزارش مشهدنیوز، جام ملت های فوتبال آسیای ۲۰۲۳ با برگزاری دیدار قطر میزبان و لبنان در ورزشگاه لوسیل شروع شد و دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود قطر به پایان رسید.

در اوایل بازی فرار معز علی باعث شد تا او مدافعان لبنان را جا بگذارد و دروازه مصطفی مطر را باز کند ولی مشخص شد او در موقعیت آفساید قرار داشت و این گل مردود اعلام شد. به این ترتیب معز علی همچنان در جام ملت ها ۹ گله باقی ماند.

هر چند قطری ها توپ و میدان را در دقایق زیادی از بازی در اختیار داشتند ولی “عنابی ها” تنها توانستند در دقایق پایانی نیمه نخست طلسم دروازه لبنان را بشکنند. اکرم عفیف که دوره قبلی ۱۰ پاس گل ثبت کرده بود توانست این بار پاس معز علی را با شوتی زیبا وارد دروازه لبنان کند و نیمه نخست با برتری یک گله قطری ها به پایان رسید.

در نیمه دوم معز علی عبدالله توانست با ضربه سر، ارسال کناری به محوطه جریمه را وارد دروازه حریف کند تا دهمین گلش را در جام ملت های آسیا ثبت کند.

این پایان کار نبود و عفیف توانست در وقت های اضافه گل سوم را نیز با حرکت خوبش وارد دروازه لبنان کند تا این دیدار با برتری ۳ بر صفر میزبان خاتمه یابد.

قطر ۳ – لبنان ۰

گل‌ها: اکرم عفیف (۴۵ و ۶+۹۰)، معز علی عبدالله (۵۶)

کارت زرد: محمد حیدر، سرور (لبنان) و احمد علاء الدین و پدرو میگل (قطر)

کارت قرمز: –

ترکیب قطر:  مشعل برشم، عبدالعزیز حاتم (جاسم ابوالسلام)، لوکاس مندس، پدرو میگل، حسن الهیدوس ( مصطفی ماشال)، محمد وعد (حمام الامین)، مهدی علی، احمد فتحی، یوسف عبدالرزاق (اسماعیل محمد)، اکرم عفیف و معز علی (احمد علاء الدین)

ترکیب لبنان: مصطفی مطر، قاسم الزین، نور منصور، نصار نصار (سونی سعد)، ولید شور (سرور)، محمد حیدر (بوگیل)، روبرت ملکی، علی تنیچ، حسن الزین، حسن متعوک (ال حلوه) و باسل جرادی (بیتار)

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.