- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
کامبوزیا پرتوی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
کامبوزیا پرتوی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت کامبوزیا پرتوی کارگردان سینمای ایران درگذشت. به گزارش مشهدنیوز ، همسر این کارگردان تایید کرد که کامبوزیا پرتوی صبح امروز 4 آذر ماه در بیمارستان “دی” از دنیا رفته است. کامبوزیا پرتوی که به دلیل عمل قلب به بیمارستان مراجعه کرده بود، سرانجام به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. […]
کامبوزیا پرتوی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
کامبوزیا پرتوی کارگردان سینمای ایران درگذشت.
به گزارش مشهدنیوز ، همسر این کارگردان تایید کرد که کامبوزیا پرتوی صبح امروز 4 آذر ماه در بیمارستان “دی” از دنیا رفته است.
کامبوزیا پرتوی که به دلیل عمل قلب به بیمارستان مراجعه کرده بود، سرانجام به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
این کارگردان سینما که متولد 1334 است، کارگردانی فیلمهایی چون «ماهی،» «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت»، «پرده» و «کامیون» را برعهده داشته است. تازهترین ساخته او فیلم «کامیون» است که هنوز به نمایش عمومی در نیامده است.
چندی پیش این هنرمند در جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان تقدیر شد. او تاکنون چند جایزه داخلی و بینالمللی را دریافت کرده است.
انتهای پیام
//
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


