۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 23669
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فوتبال, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 29 ژانویه 2024 - 20:04 |

کامبک اردن در جذاب‌ترین بازی جام/ فغانی گره کار اردنی‌ها را باز کرد

تیم ملی فوتبال اردن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ عراق را شکست دهد. به گزارش مشهدنیوز،   در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، جام ملت‌های آسیا، اردن توانست در یک بازی جذاب و دیدنی، عراق را شکست دهد و حریف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی شود. در این دیدار ابتدا اردن پیش افتاد […]

کامبک اردن در جذاب‌ترین بازی جام/ فغانی گره کار اردنی‌ها را باز کرد

تیم ملی فوتبال اردن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ عراق را شکست دهد.

به گزارش مشهدنیوز،   در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، جام ملت‌های آسیا، اردن توانست در یک بازی جذاب و دیدنی، عراق را شکست دهد و حریف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی شود. در این دیدار ابتدا اردن پیش افتاد اما در ادامه عراق کامبک زد و بازی را ۲ بر یک کرد. این پایان کار نبود و با اخراج ایمن حسین، عراق ۱۰ نفره شد و اردن موفق شد کامبک بزند و با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را شکست دهد.

عراق ۲ – ۳ اردن

گل: یزن النعیمات، یزدان العرب و الرشدان برای اردن، ایمن حسین و سعد الناجی برای عراق
کارت زرد: ایمن حسین از عراق، نصیب، یزن النعیمات و الرشدان برای اردن
کارت قرمز: ایمن حسین (دریافت کارت زرد دوم)

شرح گل

در دقیقه ۱+۴۵، توپ‌گیری زیبای یزن النعیمات از بازیکنان عراق با نفوذ او به قلب دفاع این تیم همراه شد و در تک به تک با جلال حسن، با ضربه‌ای چیپ دروازه عراق را باز کرد.

در دقیقه ۶۸ و روی ارسال زیبای علی جاسمف، سعد الناجی گل مساوی را برای عراق به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۶، باز هم ارسال از سمت چپ با دفع ناقص مدافع اردن، توپ را ایمن حسین رساند و او توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه ۵+۹۰، حملات شدید اردن ادامه داشت و یزدان العرب روی ریباند شوت موسی التماری توانست گل تساوی اردن را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷+۹۰، شوت فنی الرشدان از خارج از محوطه جریمه، دروازه جلال حسن را برای بار سوم باز کرد و اردن را به مرحله یک چهارم نهایی فرستاد.

لحظات ویژه

در دقیقه ۷۷، علیرضا فغانی به دلیل تقلید خوشحالی گل ایمن حسین از خوشحالی اردنی‌ها و تحریک این تیم و هوادارانش، به گلزن عراق کارت زرد دوم را داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.