۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24417
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 20 فوریه 2024 - 2:41 |

کامبک دیدنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تاهیتی

امارات، حریف تیم‌ملی در یک‌چهارم نهایی کامبک دیدنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تاهیتی با درخشش دروازه‌بان‌ها تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست تاهیتی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد و حریف امارات شد. به گزارش مشهدنیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتبال […]

کامبک دیدنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تاهیتی

امارات، حریف تیم‌ملی در یک‌چهارم نهایی

کامبک دیدنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تاهیتی با درخشش دروازه‌بان‌ها

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست تاهیتی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد و حریف امارات شد.

به گزارش مشهدنیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ که در کشور امارات برگزار می‌شود، از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف تاهیتی رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد تا در رده نخست گروه B قرار بگیرد و در مرحله بعد به مصاف امارات برود.

حمید بهزاد پور (۲ گل)، امیر میرجلیلی، تیانی تیو (گل به خودی) و محمدعلی مختاری برای ایران گلزنی کردند و گری لاباسته، رونوی تینیرائواری و پاتریک برای تاهیتی گلزنی کردند.

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و با وجود تساوی بدون گل در وقت اول، شاگردان نادری ۱۸ موقعیت گلزنی ایجاد کردند و حتی یک بار هم تیر دروازه حریف را لرزاندند. در نیمه دوم این تاهیتی بود که روی یک ضدحمله به گل رسید. پس از آن ایران یک بار دیگر، تیر دروازه تاهیتی را به لرزه در آورد و چند فرصت گلزنی دیگر هم داشت. با وجود فرصت‌های ایران و درخشش دروازه‌بان و مدافعان حریف، رونوی تینیرائواری گل دوم تاهیتی را به ثمر رساند. این پایان کار در این وقت نبود و شوت دیدنی حمید بهزادپور در آخرین دقیقه وقت دوم، اختلاف را دوباره به حداقل رساند.

در وقت سوم، نوبت درخشش دروازه‌بان دوم ایران یعنی امیر میرجلیلی بود که بدرخشد و همانند همتای خود گلزنی کند و گل دوم ایران را وارد دروازه تاهیتی کند. در ادامه باز هم درخشش دروازه‌بانان تیم ملی ادامه داشت و حمید بهزادپور گل دوم خود و گل سوم ایران را به ثمر رساند. در ادامه روی کار خوب میرجلیلی و موحد، تیو به اشتباه دروازه تاهیتی را باز کرد و اختلاف را برای ایران به عدد دو رساند. بعد از آن حملات تاهیتی افزایش یافت و پاتریک روی یک ضربه ایستگاهی گل سوم تاهیتی را وارد دروازه ایران کرد. این پایان کار نبود و محمدعلی مختاری در این دیدار هم موفق به گلزنی شد و با یک قیچی بغل دیدنی گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

با این برد، ایران ۷ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه دوم صعود کرد و حریف امارات در یک‌چهارم نهایی شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.